![]() |
[poll] Wat is je cupmaat?
Bij deze de poll van de topic over je cupmaat :)
Poll: Wat is je cupmaat?[*]AA[*]A[*]B[*]C[*]D[*]DD[*]E[*]groter dan E http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=436&layout=2 Ook een poll maken? Klik hier |
Geweldig al die poll's
naja ik heb dus B/C, ik heb C gepollt :) |
Ja, het is leuk met deze poll om nou te zien wat de gemiddelde cupmaat hier is...
Het is zo overzichtelijker dan die andere topic, maar deze topic is alleen voor het stemmen :) die andere topic kan je verder al het gebrabbel in kwijt :p |
Citaat:
nah, ik ga maar C stemmen, want ik heb nèt iets vaker C dan D |
hebben toch aardig wat mensen A hier :)
|
ik heb A/B, heb maar A gestemd, dat heb ik net iets vaker.
|
ehmm DD en E zijn zelfde maat dus heb ze maar beide gekoze.. alleen hebtie E nie gepakt.. omdat 'k al gestemd heb.. nouja
|
C
|
D
|
groter dan E
|
B
|
kleine tieten
|
omg! veel C's :eek:
|
Meestal B, soms C
|
A/B
vaker A dan B |
c
|
Citaat:
|
Aa
|
Citaat:
|
ben een jongen, maar vrij gespierd dus cup b :D :D
|
Ik weet het niet eens? :o Ik meende altijd A, maar m'n laatste 2 bh's zijn B... ik dacht dat ze klein uitvielen maar ik weet het niet... mr gewoon handvol? *sweatdrop*
|
Citaat:
Ik draag altijd B, ik zou echt niet in AA passen ofzo. Maar nou ging ik laatst eens meten wat voor cupmaat ik nou écht zou hebben...komt er AA uit :confused: Maar dat kan helemaal niet! :( |
D :/
|
Ik heb geen tieten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
E
|
Citaat:
En daarbij Denken de meeste Bij DD al aan grote meloenen(wat ik eerst ook wel dacht hoor) wat over t algemeen wel meevalt |
c :|
|
lol kerel, iets minder eten dan he :D:D
en jah das wel waar spacegirl, maar ik wist niet dat het toch zoveel zijn.. hoewel, nou ik erover nadenk.. bij mij op school :o |
D of E ??! Ik zie dat idd ook bijna ooit. Alleen af/toe een dikke oma met grote hangtieten :eek: (n)
Maar kheb eerlijk gezegd nog nooit een meisje jonger dan 20 met cup D of E gezien. |
Citaat:
|
Citaat:
Waarschijnlijk stel jij je bij D zulke gigantische memmen voor, dat je niet doorhebt dat er meisjes onder de 20 zijn die echt D hebben... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
stemmen jullie allemaal meerdere keren ofzow? :confused:
er zijn nl al 179 stemmen :/ |
Ik dacht vroeger dat C altijd heel groot was.
Maar nu heb ik het zelf en dat valt dus echt hartstikke mee...:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
190 mensen al :/
elke keer komen er 10 bij ofzow, vind ik toch wel weird, kan je ook niet vaker stemmen met ander IP (lees: als je inbelt met je telefoonlijn :p) |
je kan zo vaak stemmen als je wilt, als je je cookies verwijderd
en wow das best knpa om nog nooit iemand met cup d gezien te hebben haha, beter kijken knul :p |
Citaat:
Ik ben zelf 20 en heb cup D |
Citaat:
trouwens: ik heb soms ook C, dat weet ik nooit zo. Ik heb toevallig van het weekend allerlei nieuw spul gekocht... en mn vriend wilde niet eens mee, hoe raar is dat? |
Wat is eigenlijk het verschil tussen dd en e??
want op die bh's staat altijd dd/e... |
Citaat:
|
Citaat:
Van een ander hoor ik weer dat DD en E t zelfde is |
B
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:18. |