![]() |
een vraag: HOE KIJKT DE MAATSSCHAPPIJ TEGEN EEN SPW-ER???een vraagje van school!
het is een vraag van school dus wil je ff helpen deze vraag te beantwoorden.
in ieder geval heel errug bedankt!!! xxx mij |
ik heb dit echt nodig dus doe ut alsjeblieft echt ff beantwoorden!! echt hartstikke bedankt.
kizz mij |
spw-er?
is toch zoiemand die mensen helpt in de maatschappij? denk dat de meeste mensen die geholpen WILLEN worden er wel positief over denken maar de mensen die problemen hebben geen hulp willen zullen die spw-ers maar onzin vinden. nou week niet of ik je vraag goed begrijp hoor, dus alvast sorry als t antwoord nergens op slaat. [Dit bericht is aangepast door LovelyOne (07-11-2001).] |
ja misschien wel!!maar bedankt voor je mening.
|
Citaat:
|
wat is je meeladres???
|
heej da zollik ook wel es willen weten
want ik doe ook spw kuzziess |
ja daarom heb ik ut ook gevraagt maar er zijn niet zow veel mensen die erop reageren. maja
we komen er wel. maar het kwam er door omdat we dat moesten weten voor school. maja ik hoor ut wel kizz mij |
voor de informatie
we hebben een x een zwerver geintervieuwd in amsterdam.. in de herfstvakantie en die vraag hebben we hem ook gesteld.. hij ovn t allemaal wel best.. als ze maar wel wat meer deden voor daklozen en thuislozen kuzziess |
SPW? Da's toch iets met kinderen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
spw= sociaal pedegogisch werk. Heel nuttig denk ik, Mn beste vriendin doet scw, ook wel nuttig. Alleen zie je vaak dat er mensen naar deze scholen gaan die toch niet weten wat ze moeten doen dus doen ze dit maar... Het is best zwaar werk en het wordt vaak onderschat. nou ja genoeg gelul: Ik denk dat de maatschappij wel bewondering heeft voor een SPW- er.
|
hey das is waar maar ik ga nie voor een vraag ff een zwerver zoeken!!!
en een spw-er doet inderdaad niet alleen iets me kids! maja ja moet ut maar eens opzoeken! haha kizz mij |
gezellige opleiding lijkt het me, veel vage lui (mensen die ik ken die SPW doen ten minste)
|
owja maar in ieder geval heel errug bedankt dat je ff wilde reageren maar ff voor de duidelijkheid ik ben geen vage lui.
het zijn andere mensen misschien maar vaag ben ik nie. maja het zal wel het is jouw mening. maar bedankt kizz mij |
Ey lolo...
euhm Van wie krijg je SPW? heel toevallig van ene Els Davidse? |
nee ik woon in breda dus....
en krijg dus niet van haar spw en spw is een opleiding en heb ik nog nooit van het vak spw gehoord! wat voor vak is dat dan???? kizz mij |
Het spijt me maar, maar ik en met mij veel vrienden van me zien SPW als een zwak studietje voor mensen die geen zin hebben iets beters te gaan doen.
Ik weet neit of dat hard aankomt, maar je wou mijn eerlijke mening horen.... |
....aan?
Naast mijn school zit een MBO met SPW'ers. Het cliché is dat SPW'ers softies zijn, en ik moet zeggen dat dat wel een btje waar is. |
Ik denk dat hun werk wel nuttig is, veel mensen zullen er veel aan hebben
Al zullen sommige mensen misschien denken dat het zeurders zijn die zich met andermans zaken bemoeien. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:36. |