![]() |
Politie academie
Ok.. vraagje.. gaat of zit er hier iemand op de politie-academie??? Ik wil daar namelijk ook wel graag naartoe en ik heb ff een paar vraagjes:
1. Kan je er ook via een hbo-propedeuse komen?? en van welke opleiding moet die propedeuse dan zijn?? 2. Waaruit bestaan die toelatingstesten?? 3. Wat bevalt je wel en wat niet?? ok.. ik denk niet dat ik reacties krijg.. maar toch alvast bedankt.. |
euhm... ik dacht dat je minimaal een mavo diploma nodig had..
toelatingseisen => nou.. je moet zo'n zware training doorstaan d8 ik |
Is het zo dat als je rechercheur wil worden wiskunde B nodig hebt?
|
Mavo is genoeg volgens mij. Je krijgt allerlei lichamelijke testen en een psychologische test (of je ernstige ongelukken enzo wel allemaal aankunt)
|
Bel gewoon de politie banen lijn, is het makkelijkste, heb ik dus ook gedaan, en nu ben ik heel wat wijzer en ga ik komend jaar de opleiding doen !
|
Voor de opleiding tot agent oid heb je idd mavo nodig, maar voor de politieacademie is mavo niet genoeg, daar heb je vwo voor nodig. Of hbo propedeuse misschien, maar dat weet ik niet. Zoals al eerder iemand zei ff de politie banen lijn bellen maar, die zullen het vast wel weten.
|
|
kanker jode politie haar ze altijd me plannen verneuken!!!!
FUCK THE POLICE FUCK THE POLICE COMIN STRAIGHT FROM THE UNDERGROUND! <nummer van NWA> http://forum.scholieren.com/biggrin.gif http://forum.scholieren.com/biggrin.gif fuck rijke mensen long live tha projeckts |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je moet echt even rustig doen! Je kunt je leven altijd nog verneuken! |
:eek: :mad: sorry*schaam doet*
blijft kanker hekel aan ze hebben.:eek: |
Citaat:
|
zou het niet weten
|
Citaat:
Nee geintje, die was flauw. Kijk even op de politie site. Zou best kunnen eigenlijk, vaak gaat het dan niet om het vak, maar je manier van denken die je bij wiskunde ontwikkeld. rationeel enzo... |
Citaat:
Als ik later Officier van Justitie ben zal ik mezelf er persoonlijk hard voor maken dat die minderjarige ettertjes met hun grafittispuiten KEIHARD worden aangepakt. |
Citaat:
KEIHARD aanpakken. |
hallo
ik ben m een ik weet wat je moet -minimaal 17 jaar -je kunt met kader gemengde,teoretisch,havo,vwo,gym dus jij kunt dat wel -niet te zwaar zijn -cuttelrun minimaal 12 rondes (12 minuten test) :mad: -lichamelijk--> ziektes hebt of die problemen kunnen maken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:02. |