![]() |
verliefd op het leven??
Ik heb nu zon "raar" prettig gevoel net of je verliefd bent alleen dan zonder dat je de hele tijd aan de persoon denkt maar gewoon aan van alles. Ik noem het dan maar verlieft op het leven omdat ik er nix beters voor kan verzinnen?
heeft iemand hier dit ook al eens gehad of heb je tip post maar raak alle info is welkom? |
komt me wel bekend in de oren voor...
|
Citaat:
|
Ja ik heb het ook wel eens, dat alles gewoon even superlekker gaat en je je helemaal happy voelt... dat kan dan een beetje voelen als verliefd zijn alleen heeft het daar dan niet zo zeer mee te maken. Verder weet ik ook niet wat het is dus kan het verder ook niet uitleggen.. maar waarom wil je tips, het voelt toch goed? (y)
|
nou bij mij voelt heel goed voelen toch anders als verliefd zijn en dit keer voelt het dus echt als verlieft zijn en er is niet eens een rede voor.
Ik bedoel ik kan er erg van genieten maar kan het niet zijn dat dit geveol er niet zomaar is maar een rede heeft dan zou ik die graag weten dan weet ik teminste zelf wat ik voel |
Ja, ik versta wel wat je bedoeld!
Ik heb dat ook al eens gehad... Ik voelde me gewoon zoooooooo goed in m'n vel, niks kon fout gaan, alles ging gewoon goed,... en ik had ook zo dat rare gevoel, precies of je bent verliefd. Maar het is niet zo, ik voelde me gewoon zooooo goed!! |
Citaat:
|
Ja, als ik wat heb gebruikt wel, ja :o Maar ken het gevoel.
|
Citaat:
|
Ik ken het! :) Voelt lekker!
|
Citaat:
|
Citaat:
dat gevoel heb ik momenteel ook het 'ik kan vliegen'-gevoel en dat voelt erg goed. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:32. |