![]() |
Hoe diep?
Ik wil het een keer met mijn vriendin doen maar ik weet niet hoe diep ik kan gaan.
Kan iemand mij advies geven. lange antwoorden a.u.b. |
zo diep als je wilt.. ze zegt het vanzelf als het pijn doet.. maar wel ff langzaam beginne voor als het pijn doet he :)
|
tot je ballen erin :D
|
Citaat:
|
Gaan met die banaan. Glij em er maar in! Ter land, ter zee én in de lucht!
|
Als ik nou wil dat ze me pijpt hoe moet ik dat aanpakken :( :(
als ik het vraag word ze misschien wel kwaad :mad: :mad: :mad: |
Citaat:
njah ik zou het es ter sprake brengen, gewoon om te pijlen wat ze er van vind |
Citaat:
|
sorry...maar je bent 31 (nou ja dat staat er neem aan dat je het dan ook bent) ben je gewoon LAAT of ...lul je eigenlijk maar wat? :o
|
dis eeeeech nie serieus
|
ikke ben een beetje onzeker bij haar
zij is pas 19 |
iets in me zegt dat ik hier niet serieus op moet reageren :rolleyes: :p
|
Zolang je niet keihard tegen d'r baarmoeder aanstoot, zit alles nog goed, denk ik.
Trouwens, als je echt te diep gaat, dan zegt ze het wel hoor. |
tot je d'r bij d'r mond weer uit komt. Dan kun je je met je hand weer afberen
|
Hmmz.. Zou niet weten wat mijn vriendin te diep vindt... Ze wil 't alsmaar harder en dieper..
|
heb je zo un grote dan dat je ZO bang bent haar pijn te doen ? en je komt trouwens wel beetje nep over.. maarya
|
Ik weet niet hoe jullie er steeds bij komen dat ikke 31 ben want ik ben pas 15
:( :( :( :( :mad: :mad: :mad: :mad: :cool: :cool: :cool: :cool: |
Nou ik denk dat hier eigenlijk wel een slotje op kan.
|
en zij is 19? w00t, doe je goed kerel (y) :D
|
Citaat:
|
Je moet wel heel grood geschapen zijn wil je daar last van hebben.
Op zijn hondjes heb je al wel gou kans dat je te diep komt. Dan kun je meisje pijn doen. gewoon beetje voorzichtig doen. Als meisje boos word als je vraagd of ze je wil pijpen is ze bang. Bef er eerst dan doet ze je pijpen ook sneller. Eerst altijd meisje verwennen hé :p |
Citaat:
Vaginaal diep: ga op zijn hondjes erachter zitten en ros die benen uit elkaar, als daar geen diepgang in zit.... Anaal diep: zie vaginaal diep... (y) |
:d
|
Antwoord is al gegeven, lijkt me.
:cool: :D |
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!
|
kom op hé, als je te diep gaat dan zegt ze dat wel...
of ze zegt au :rolleyes: |
verschilt per meisje, bij mijn ex kon ik haar baarmoedermond raken, bij mijn huidige vriendin niet. De baarmoedermond is het pijnlijke bij het neuken als je te diep gaat. gewoon proberen, niet te hard stoten als je voor het eerst diep gaat..
|
Als je écht een goede relatie hebt kan je overal over praten. Ook over dit soort dingen lijkt me. :)
|
Te diep is mij nog nooit gelukt:). Dus ga maar gewoon je gang, je merkt het wel als je te diep komt.
En orale seks..Als je haar eerst beft, is voor haar de drempel een stuk lager. Mijn vriendin zei eerst ook: 'Pijpen lijkt me maar niks, bah...'. Nu zegt ze dat niet meer. |
Citaat:
|
Citaat:
:D :o |
Citaat:
kopje onder :D (y) |
Citaat:
|
Mensen met jouw intelligentie mogen geen sex hebben. Ook niet veilig, zelfs dan is er nog een kleine kans op voortplanting.
|
heeft u het nu over mij, of over de snaak die dit topic begonnen is... :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
;) :D :D :D :D :rolleyes: (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12. |