Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Sexrelaties?Wat vinden jullie daarvan? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=355580)

NaNaNa 26-01-2003 21:05

Sexrelaties?Wat vinden jullie daarvan?

Wat vinden jullie van sexrelaties!?!? Ik heb ongeveer 6 maanden een sexrelatie gehad met 1 van mijn beste vreinden. We zijn een club van 9 vrienden en op zich hadden wij er alletwee geen last van en was het heel gezellig. Wel de lusten, niet de lasten. Maar het werd zo moeilijk om het voor de rest verborgen te houden. En toen werd hij nog verliefd en ik niet. Dus het was supergezellig. Kep veel lol gehad. Maar vast een warning... Er kan veel fout gaan! :(

MazeMouse 26-01-2003 21:10

Ow, zo'n neuken voor de lol relatie.
Keer een tijdje gehad. Das eventjes leuk maar meer ook niet. Geef mij toch maar sex met iemand waar ik echt gevoelens voor heb.

Warsocket 26-01-2003 21:19

idd ik vindt sex ook alleen leuk als er gevoelens aan vast zitten dus als je echt van iemand houd want het met een persoon doen zonder gevoelens voor die persoon te hebben vindt ik hetzelfde als zelf met je leuter aan de slag te gaan...

~Sjeherazade~ 26-01-2003 21:41

Niets op tegen, als je allebei weet waar je aan toe bent. Waarom zou je met iemands voeten spelen in een liefdesrelatie waar je toch niet achter staat, gewoon omdat je menselijke warmte/seks nodig hebt...als je allebei er zo over denkt, geen probleem.

Ik heb het een periode gehad met een heel goede vriend van mij: we wilden allebei geen vast lief maar we wilden wél seks met elkaar...en we hadden wél respect voor elkaar.

Ach het is leuk voor zolang het duurt, maar het is niets om lang mee bezig te zijn, uiteindelijk wou ik wel seks in een 'normale' relatie...

legatus 26-01-2003 22:53

Zolang er niemand gekwetst wordt.

Ramlothiel 27-01-2003 01:28

Best leuk, maar t wordt al snel ingewikkeld. Als je er echt goede afspraken over maakt, dat alles duidelijk is... (y)

Leintje 27-01-2003 09:00

Loopt altijd fout! Na een tijd ga je je toch enigszins verbonden voelen met de ander en dan komt het gedonder. Het is niet ana te raden... eventjes is t leuk...maar dan.. dan komen de gevoelens... :eek:

spacegirl 27-01-2003 13:14

zolang t niet met mij is vind ik alles best

Studentje 27-01-2003 13:15

Ach, als iedereen weet waar hij/zij aan toe is, en niemand er verder last van heeft, dan moet het kunnen.

)Vampje( 27-01-2003 15:43

Je zegt het zelf al; "Toen werd hij verliefd en ik niet". Conclusie: een sexraltie werkt alleen als je allebei écht 100% alleen op sex uit bent.

stout! 27-01-2003 15:51

Citaat:

spacegirl schreef:
zolang t niet met mij is vind ik alles best
:D

LaY-D NiCoLe 27-01-2003 18:29

een vriend van me die ik ken van vakantie komt me weleens ophalen.. hij woont uurtje rijden hiervandaan... maar als ik dan met hem meega loopt het altijd op sex uit... maarja we kunnen het erg goed met elkaar vinden en kennen elkaar al paar jaar, en hebben allebei al andere LIEFDESrelaties gehad.. heb er zo geen problemen mee hoor, als we allebei meer tijd hadden had ik em veel vaker gezien enz maarja....

bluesboy 27-01-2003 18:34

weet niet, nooit gehad, maar lijkt me opzich wel eventjes relaxed voor een tijdje, wel sex, geen gezeik aan je kop. Ja, klinkt nogal bot, maar kan best wel even relaxed zijn. Hoef je al dat gehannes met uitgaan, eten, en bioscoop, etc ook niet mee te maken, lekker makkelijk, olé!

Orion16 27-01-2003 18:39

Tsja, waarom niet? Als je het beiden lekker vind en elkaar of anderen er niet mee kwetst.. Zelf nooit gehad overigens zo'n sexrelatie.

Sarah 27-01-2003 19:01

ik denk dat het wel mogelijk is als je helemaal zeker weet dat er geen gevoelens bij zouden komen...

en ook denk ik dat ik na een tijdje meer voor diegene zou gaan voelen, en dat het voor mij dus geen goed idee is (bovendien heb ik een vriend:P)

fruitvliegje 27-01-2003 19:07

Citaat:

bluesboy schreef:
weet niet, nooit gehad, maar lijkt me opzich wel eventjes relaxed voor een tijdje, wel sex, geen gezeik aan je kop. Ja, klinkt nogal bot, maar kan best wel even relaxed zijn. Hoef je al dat gehannes met uitgaan, eten, en bioscoop, etc ook niet mee te maken, lekker makkelijk, olé!
:rolleyes: meestal als je een vriend(in) hebt,hou je 'rvan, en vind je "gehannes" als eten bioscoop,... fijn om samen met haar/hem te doen...

jnieuwelaar 27-01-2003 19:28

Heb een meisje waarmee ik wel eens sex heb, maar ik vind het eigenlijk helemaal niks.

Sikamikanico 27-01-2003 21:02

Ik kan het me niet voorstellen dat ik het prettig zou vinden. Sex en liefde gaan bij mij samen, liefde zonder sex kan, maar sex zonder liefde lijkt me niks. Misschien verandert dit nog ooit, maar voorlopig denk ik er zo over. Momenteel heb ik een vaste relatie en regelmatig sex, als ik ooit weer vrijgezel word, krijg ik misschien wel behoefte aan sex (zonder liefde), maar daar wil ik nog niet aan denken...

Warsocket 27-01-2003 21:24

Citaat:

Sikamikanico schreef:
Ik kan het me niet voorstellen dat ik het prettig zou vinden. Sex en liefde gaan bij mij samen, liefde zonder sex kan, maar sex zonder liefde lijkt me niks. Misschien verandert dit nog ooit, maar voorlopig denk ik er zo over. Momenteel heb ik een vaste relatie en regelmatig sex, als ik ooit weer vrijgezel word, krijg ik misschien wel behoefte aan sex (zonder liefde), maar daar wil ik nog niet aan denken...
(y)

Tom 28-01-2003 00:38

Als de situatie zich voordoet dat een meisje (die ik goed ken en waar ik me gewoon mee op m'n gemak voel) dat zou willen zou ik daar niet voor aan de kanten gaan zegmaar. Dat gedoe over gevoelens vind ik een beetje gezeur... je bent jong enzo, kan later nog lang genoeg gezeik over relaties aanhoren/oplossen :)

notbonefish 28-01-2003 04:29

als je elkaar goed begrijpt, en echt openhartig bent tegen elkaar, lijkt mij het geen probleem. (but wat do I know?:p)

nare man 28-01-2003 10:28

Ja, veel en lekker graag ;)

Thomas 28-01-2003 10:47

Waarom niet?

a new noise 28-01-2003 11:21

ach not my cup of tea

T.e.s.s 28-01-2003 12:28

nooit gehad, ook niks voor mij denk ik, ik heb liefde nodig...maar goed , bij anderen heb ik er niks op tegen ofzo,ik zal mensen niet raar aankijken als ze zoiets tegen me vertellen.

very drunk driver 28-01-2003 17:45

ik ben er nog steeds op zoek naar. ik vind sex niet iets voor alleen de liefde het is keilekker en wil er ook van genieten zonder liefde

alleen kan niemand vinden en ik ben nou niet bepaald kieskeurig

Martin 28-01-2003 21:39

Nee, voor mij zal seks echt alleen bij een liefdesrelatie kunnen. Ik vind seks gewoon té persoonlijk om dat zomaar met anderen te delen (in de vorm van een seksrelatie).

eXo 29-01-2003 01:20

Citaat:

Martin schreef:
Nee, voor mij zal seks echt alleen bij een liefdesrelatie kunnen. Ik vind seks gewoon té persoonlijk om dat zomaar met anderen te delen (in de vorm van een seksrelatie).

jnieuwelaar 29-01-2003 06:42

Citaat:

Mennuz schreef:
Mja,Dat gehannes.. Ik vind relaties gewoon nix. Mijn relaties waren nou niet zo denderend *ook geen sex*. dus, waarom je al door die last worstelen, als je gewoon belegen kan worden zonder gedonder?
Daarbij moet je (helaas) wel voorop stellen dat je als niet bijzonder knappe jongen behoorlijk je best moet doen voor een one-night stand.

jnieuwelaar 29-01-2003 21:46

Citaat:

Mennuz schreef:
Dat is zo. Soms. Ik doe het niet, MAAR ik kan me voorstellen, ALS ik de mogenlijkheid HAD, dat ik het zou doen. Maargoed, een fatsoenlijke relatie heb ik OOK nooit gehad. Maar op dit moment denk ik er zo over.
ja ach ik ga niet de hele avond op zoek naar meiden om te versieren. Dat vind ik sneue mensen. Ik zie wel wat er gebeurt.

nare man 29-01-2003 22:31

Citaat:

jnieuwelaar schreef:
Daarbij moet je (helaas) wel voorop stellen dat je als niet bijzonder knappe jongen behoorlijk je best moet doen voor een one-night stand.
Daar zijn verschillende hulpmiddelen voor

Sterke drank, GHB, etcetera...

Nate 29-01-2003 22:38

Citaat:

nare man schreef:
Sterke drank, GHB, etcetera...
Ah, jij bent er zó een :D

Anyway, een sexrelatie... Waarom heet dat eigenlijk zo? Ik bedoel, twee mensen die elkaar 't naar hun zin maken, waarom is dat dan meteen een '-relatie'... Niet in de ruime zin van het woord dan. Nou ja, wat ik bedoel is, er is niets mis mee. Zou niets mis mee moeten zijn. Het loopt vaak uit op gedonder, maarja, dat weet iedereen toch van te voren ook wel. Jammer dan. Kun je jezelf altijd nog afvragen of 't 't waard was.

Hooligirl 30-01-2003 18:11

Ik heb sinds vorigge zomer een 'sex-relatie' gehad tot ongeveer 3 maanden geleden. Het is best fijn je hoeft je nergens druk over te maken ofzo. Je moet erg goed uitkijken dat niemand erachter komt. Dat is bij mij dus wel gebeurd. En dan kijkt iedereen het meisje erop aan. Zij is de slet. De jongen is cool. Er werd dus keiveel over me geroldeld enzo. En toen heb ik tegen die jongen gezegd dat of, we proberen een echt relatie aan te gaan, of we stoppen ermee. We bleken toch verliefd op elkaar te zijn dus nu ga ik ongeveer 3 maanden met hem.

En ik ben heel gelukkig !!

Bartjuh 30-01-2003 19:04

Citaat:

Hooligirl schreef:
Ik heb sinds vorigge zomer een 'sex-relatie' gehad tot ongeveer 3 maanden geleden. Het is best fijn je hoeft je nergens druk over te maken ofzo. Je moet erg goed uitkijken dat niemand erachter komt. Dat is bij mij dus wel gebeurd. En dan kijkt iedereen het meisje erop aan. Zij is de slet. De jongen is cool. Er werd dus keiveel over me geroldeld enzo. En toen heb ik tegen die jongen gezegd dat of, we proberen een echt relatie aan te gaan, of we stoppen ermee. We bleken toch verliefd op elkaar te zijn dus nu ga ik ongeveer 3 maanden met hem.

En ik ben heel gelukkig !!

Hoe herkenbaar :rolleyes:
Behalve het relatie-deel ... na 2~3 maanden kregen we dikke ruzie, en sindsdien hebben we niks meer gedaan.

mrs B 04-02-2003 19:54

TSJA!

Wat te zeggen bij mij ging t zo:
T begon 3 jaar trug met een keer zoenen, toen een keer afgesproken, tijdje niks weer es af en toe afgesproken, toen werd het een officiele sexrelatie en nu zweven we ( over het algemeen chill en gelukkig) tussen ontkenning en echte relatie in!We hebben wel wat maar niet zo super officieel....
snappiE????:S

xiez

PS: een heel groot voordeel is als je in alles eerlijjk tegen elkaar kan zijn dus ook over gevoelens voor andere en dingen doen met andere, dan weet je ook hoe de ander er over denkt en dan kun je samen beslissen of het wel verstandig is om met iemand anders te zoenen ofzo.....EERLIJKHEID RULES soms wel irri maar achteraf gezien zo goeoeoeoeod!

Maurice 05-02-2003 08:36

Citaat:

verydrunkdriver schreef:
ik ben er nog steeds op zoek naar.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:04.