![]() |
Kleintjes aan de drugs
Zat ik op school komen er daar ineens een paar snotters vragen of ik wiet kan fixen voor hen (ik denk dat ze amper 12 waren :eek: ) zeg ik mooi dat ze goed verkeerd zitten !!
Wat doen jullie in zo'n geval waarsch hetzelfde ? Ik vind zo'n dingen echt griezelen, komaan als ze binne 2 jaar allemaal dood onder de grond liggen wie wilt dat op zijn geweten!! |
Citaat:
|
Maar ik zou het wel willen doen, maar ik bak er zelf ook niet veel van.
Alsof wiet op je 15e niet meer slecht is. |
Damn dat is wel erg ja... 12 jaar omg toen dronk ik net koffie... :(
|
mits ze niet willen roken uit stoerdoenerij wil ik best wat voor ze regelen. maar ik ga ze het niet op een school geven dan kom ik in trouble.
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: Ik zou het ze net als wit////zwart niet geven. |
Citaat:
als ze het willen, moeten ze het zelf maar halen lijkt mij. als ze anderen ermee lastigvallen, dan verdienen ze het om gewoon keihard uitgelachen te worden.:rolleyes: |
Citaat:
|
Ik zou ze een shag-joint verkopen :D
|
haha jah lachuh....
nou ik zou t iig niet verkopen aan die kotertjes, ze moeten maar gewoon wachten tot ze oud genoeg zijn... deed ik ook... (mij werd t alleen eerder aangeboden :P) |
Ik zou ze ter plekke heel hard uitlachen en vragen of hun kleuterleidster de joint voor ze gaat vast houden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Tsja, ik fix weleens wat voor 2e klassers.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
[QUOTE]bonefish schreef:
legaal mag het niet, nee. maar als ze het toch meekrijgen? [quote] zelfs coffeeshops die niet geneigd zijn te vragen naar ID zullen dat toch doen voor kleine koters van 12. dan herken je wel dat iemand te jong is. :D Citaat:
logisch dat ze die manier dan ook gebruiken als ze per se willen weten hoe het is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:50. |