![]() |
lang leven de tweede fast
ja verdorie!! dankzij die stomme tweede fase zit ik nu allemaal bij van die kleine kindertjes, door 2 stomme vakken: anw en ckv. en nu willen ze het gaan afschaffen. ja lekker hoor! maja, ik wil iedereen waarschuwen. het is moeilijker dan iedereen zegt!! dus doe er echt wat aan.
|
ben je op anw en ckv blijven zitten???
dat is wel heel klote, t zijn toch maar 2 redelijk onzinnige vakken, vind ik dan |
ANW en CKV?
Wat is dat nou eigenlijk? |
Recept voor ANW:
- Men pakt een handvol onzin - Men roert daar een eetlepel natuur- en scheikunde doorheen - Men pakt een theelepeltje biologie en roert dat door het mengsel - Voeg nu een mespuntje aardrijkskunde en een snufje wiskunde aan toe - Laat dit geheel 90 minuten in de oven op 200 graden - Doe er na 30 minuten een sausje van nonsens op. Recept voor CKV: - Men neme een schilderij, een beeld en een muziekstuk (allen zelfgemaakt) - Men gooit dit in een emaille kookpot - Nu een kwartier laten pruttelen op het gas - Voeg daar een flinke dosis oersaaie opdrachten aan toe - Na weer 15 minuten pruttelen een schouwburgkaartje toevoegen - Giet het mengsel in een kunstzinnige vorm en laat het stollen Voila! |
ja weet je. het slaat helemaal nergens op, en nu willen ze het nog afschaffen ook! doe dat dan wat eerder. wrom hebben ze die tweede fase eigenlijk verzonnen??? van mij had het echt niet gehoeven hoor!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23. |