![]() |
hoe moet ik een afro maken?
kheb kroes haar, en ik ben het weer aan het laten kroesen, aangezien ik t altijd straight zeg maar. alleen mijn vraag is dus hoe krijg ik het in afro vorm? moet je daar veel haar voor hebben? dik kroes haar? of hoe zit t? ik zou t heel cool vinden om een afro te vinden, maar ik kan online ook nergens vinden hoe ik dit moet doen.
Ik zou even naar een negerkapper gaan zeg maar. Want volgens mij moet je er niks voor doen afgezien van in vorm knippen :) Maar ik heb er dan ook 0,0 verstand van :o
|
meeste blanke mensen die ik ken die krullen hebben kammen t eerst helemaal uit(hun krullen dus) en dan meestal daarna touperen ze t en haarspray erin, hoe t bij jou haar werkt weet ik ook niet :o
|
Hmm.. misschien dat je voor een tijdelijke afro iets met zo'n wafelijzer kan proberen? En dan touperen ofzo..?
|
Citaat:
Ik denk dat wij hier jou ook een beetje zat zijn. Tepel! ;) |
Citaat:
|
Hoe je 'n afro maakt? Met een vrouwtjes afro natuurlijk! Hihi.
|
Citaat:
|
Citaat:
Je lijkt trouwens behoorlijk op je avatar. En dat geld voor Mennuz al helemaal. |
Citaat:
|
laten groeien, goed uitkammen... goed model erin laten knippen bij de kapper (en pik dan wel een goede kapper, idd een "niet-nl" kapper :) )
|
afro's zijn hot.. :cool:
|
Heel wreed. Ik vind niet gauw iets tof, maar DAT is tof!
Verder heb ik geen antwoord op je vraag. :D Als je het laat groeien, gaat het dan niet vanzelf zo staan? :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:08. |