![]() |
Smallville
Ik zag net op tv dat het weer is begonnen :)
alleen had ik verwacht dat, nederland kennende, het weer heel lang zou duren voordat er een volgend seizoen kwam, dus ben ik maar alle afleveringen gaan dowloaden :) en nu ga ik ff de nieuwste kijken :D nog meer fans? :) |
Uhm... het zijn toch herhalingen?
Magoed, ik heb Smallville al tot met 2x01 gezien. Spannende ontknoping hoor... :S Ik volg de serie met plezier, maar een echte 'fan' zou ik mezelf niet noemen :p |
oh zijn het herhalingen :)
mjah dan is het helemaal niks, dus toch echt nederlandse tv :D ik heb net het laatste deel gezien :) wel cool.. gijzeling in het luthorcorp gebouw, clark to the rescue.. hij heeft wel hoogtevrees :confused: lekker handig als ie later gaat vliegen :D |
Het is wel een geinige serie. Superman, met Reeves en dat andere gastje dat het nu speelt, vind ik des te slechter, maar dit is wel oké.
Grappig, vemakelijk. leuk om te kijken. :) |
Citaat:
en veel te soft.. ik zie liever een nieuwe superman, die staat wanneer hij er moet staan.. die liever iemand helemaal in elkaar mept (want dat zou iemand met zoveel kracht toch doen.. als je die kracht hebt, gebruik je het ook) En ook als het kan een ander pakje.. een stealth pak ofzo :D maar dan is het geen supermand meer :o ;) Die jongen uit spiderman zou misschien ook wel een goede superman zijn :) |
Citaat:
Spideykid lijkt me niets. Die is zo... Mwah, zo... slap. :o |
Citaat:
Misschien is george clooney wel een goede? |
Het heeft egt een half jaar geduurd voordat ik doorhad dat het ging over dezelfde karakters als in Superman. Kan iemand mij vertellen hoe het zit, zijn het "de jonge jaren van superman" ofsow?
Anyways, leuke serie, Lex is cool. |
Citaat:
clark kent dus :) het begint met een auto ongeluk waar lex en clark bij betrokken zijn, clark red lex en zo ontstaat er een vreemde vriendschap. clark ontdekt steeds meer nieuwe mogelijkheden, zo kan hij met zijn ogen vuur 'schieten', röntgenblik heeft hij, kan hard rennen, en hoog en ver springen, is supersterk, enz. Vliegen kan hij nog niet, hoewel hij in de laatste afl van seizoen 1 dat onbewust doet als hij lana uit een twister red. Lana is het meisje waar hij al zijn hele leven verliefd op is, en die hij nooit zal krijgen waarschijnlijk. Dan heb je nog een vriend van clark, nl Pete. In seizoen 2 verteld clark hem wie hij werkelijk is, enz Dat is dus een beetje een soort van intro :D |
Citaat:
het is een tijdje geleden dat ik superman I gezien heb, maar volgens mij klopt er met smallville helemaal nix meer met het verhaal |
Citaat:
als baby is hij door jor-el in een capsule naar aarde geschoten omdat krypton ging ontploffen. op aarde is hij door jonathan en martha kent gevonden en opgevoed als ware hij hun eigen kind. alleen lex luthor klopt niet echt in smallville. |
Ik volg Smallville al vanaf dat de eerste aflevering in Amerika op tv uitgezonden werd. Dat was ergens eind 2001 volgens mij. Kheb ook al de 1e dvd van Smallville gekocht. Hier staan de 1e en de 2e afleveringen op. Er is trouwens ook een verzamel cd uitgebracht met de beste nummers die te horen waren in de afgelopen afleveringen.
Kan niet wachten tot het 14 april is want dan komt er weer een nieuwe aflevering op de amerikaanse beeldbuis...dus ook op mijn beeldbuis :p >>KryptonSite<<Geweldige site over Smallville, met veel nieuws en spoilers... :D "This Is Kal-El Of Krypton. Our Infant Son. Our Last Hope. Please Protect Him And Deliver Him From Evil." |
:cool:
eindelijk nog iemand die het volgt :) (y) ja in april komt er weer een nieuwe aflevering :cool: maar ik wil toch wel dat hij binnenkort een keer gaat vliegen :D |
ik volg het gewoon op tv, vanaf het begin, en ik vind het nog steeds superleuk :D maar net zoals Sookie ben ik niet echt een fan ofzo
|
Ik volg het ook al, alle afleveringen van de eerste serie staan op de computer :) en ook nu kijk ik weer iedere zondag :) vind het 'super'leuk :)
|
De schrijvers en makers van Smallville hebben één regel:
"No flights, no tights" Oftewel je zult Clark nooit echt zien vliegen en nooit een costuum zien dragen. Dus helaas Talon. |
Citaat:
|
Wat wel leuk zou zijn is dat de cast van Smallville ook in de nieuwe Superman zou kunnen gaan spelen. Alleen komen er dan nieuwe karakters bij zoals Lois en de rest van The Daily Planet.
Natuurlijk moet de film beginnen in Smallville, overgaan naar de reis van Clark die hij aflegde voordat hij naar Metropolis verhuisde en daarna de introductie van Superman in Metropolis. and so on....... Leuke site over Smallville in South Park style> Small Park "This Is Kal-El Of Krypton. Our Infant Son. Our Last Hope. Please Protect Him And Deliver Him From Evil." |
Citaat:
|
Ej ej ej! We zijn het weer eens :)
Ik heb het nu een paar keer gezien en merk dat ik het toch wel heel leuk begin te vinden.. |
Citaat:
|
jep smallville is leuk! probeer t elke zondag te volgen, maar kan t nogal eens vergeten :(
maar ja....wel heel leuk dus (nuttige bijdrage :D :( ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56. |