Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   zomervakantie (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=355959)

Elisaaa 27-01-2003 08:18

zomervakantie

Hoi allemaal,
Ik had een vraagje....gewoon uit nieuwsgierigheid, en ook wel een beetje om ideetjes op te doen ! :D
Zijn jij en je vriend(in) al plannen aan het maken voor de zomervakantie van dit jaar?? En zo ja, waar willen jullie heen??
En is het jullie eerste vakantie samen, of zijn er al meer geweest? En maakt dat verder nog verschil in hoe ver weg je gaat (bestemming) en hoe lang???

Liefs, Elisa

eXo 27-01-2003 08:42

Centre Parcs :) Dichtbij, niet duur en toch leuk .. denk ik

Cerberus 27-01-2003 09:18

wij gaan met een gezelschap van 9 personen naar een villa in frankrijk. maar we hoeven geen cent te betalen :D
vorig jaar zijn we naar een camping in Holten geweest, was ontzettend leuk en goedkoop.

Nomen-nescio 27-01-2003 10:12

Wij gaan als ut goed is richting spanje ofzo met z'n tweetjes, wel gaaf denk:) en dat 8 dagenlang.. Kdenk niet dat ut verstandig is als we langer samen weg zijn, word je helemaal gek van elkaar. & het is de eerste keer dat we samen op vakantie gaan..

StefanLovertje 27-01-2003 11:02

we gaan naar mallorca :D word onze eerste vakantie samen :)

Studentje 27-01-2003 12:49

Ik heb al geboekt. Twaalf daagjes Gumber in Turkije.

StefanLovertje 27-01-2003 12:58

Citaat:

eXo schreef:
ja is zeker leuk (Y)

spacegirl 27-01-2003 12:59

bij mij thuis is t nog de vraag of t mij leuk lijkt, hun willen met zijn alle(dus ook met mijn vriend) naar turkije, las t mij hun planning bevalt ga ik mee.

Of ik ga alleen met mijn vriend nar griekenland

En bij hem thuis gaan we met zijn alle(ik en niet de vriend van zijn zusje) naar frankrijk

MelodyofÐeath 27-01-2003 13:12

wij hebben net de boot geboekt...gaan 4 weken noorwegen onveilig maken.. :) kunnen heel stuk met zijn ouders meerijden, en dan gewoon steeds een andere plek bekijken..
is onze eerste vakantie samen

Psychickje 27-01-2003 15:58

Wij gaan, wss met nog wat andere vrienden, naar Lloret... als het budget het toelaat voor 2 weken... anders voor 9 daagjes.
Zie ik wel zitten :D

lieve 28-01-2003 20:55

Hij gaat met den Bond een weekske weg.
En daarna gaat hij nog naar Loret de Mare, maar da was al afgesproken voor wij een relatie begonnen! Maar da vinnek nie zooo erg!
En ik?? Ik ga een weekske met vriendinnen op reis!
Dus... van de zomervakantie, doen we gewoon elk onze eigen zin op vakantie!
We hebben tenslotte nog een hele vakantie tesamen!!!

Thomas 28-01-2003 21:52

Zij gaat met mijn ouders en mij mee naa Villanova in Spanje. Ook gaan we op de dag dat we terugkomen samen met haar moeder en broertjes naar Leeuwarden. (y)

David 28-01-2003 22:32

Citaat:

eXo schreef:
zeker leuk :) ik ga elk jaar wel een keer ernaartoe .. blijft leuk en gezellig ,, met z,n 2 als partner , of met vrienden en of vriendinnen ,, is ook altijd leuk

marlies 28-01-2003 22:44

nog niets concreets, want ik zoek vakantiewerk in Frankrijk en daar hangt alles vanaf..

jnieuwelaar 28-01-2003 23:18

Het lijkt me verschrikkelijk om op deze leeftijd al met een vriendin in een tentje te moeten liggen met z'n 2. Echt helemaal niks. Je bent jong, dan ga je toch met je vrienden weg of heb ik dat nou.

Elisaaa 29-01-2003 13:14

nou het lijkt me eigenlijk best wel gezellig, zo'n tentje :)
Alleen zou ik niet meteen een eind weggaan denk ik. Ik kan in NL ook altijd heel goed een vakantiegevoel krijgen. Hoef ik niet perse voor naar buitenland.

eztah 29-01-2003 13:40

interrailen ergens in europa. We weten alleen mog niet waar.

Leonoor 29-01-2003 14:32

We blijven waarschijnlijk lekker in Nederland en gaan we hier gewoon dagjes weg oid...vakantie is duur en we willen sparen. ;) Misschien dat we nog een weekendje weg gaan, maar dat zien we dan wel weer.

Studentje 29-01-2003 17:43

Citaat:

jnieuwelaar schreef:
Het lijkt me verschrikkelijk om op deze leeftijd al met een vriendin in een tentje te moeten liggen met z'n 2. Echt helemaal niks. Je bent jong, dan ga je toch met je vrienden weg of heb ik dat nou.
Sluit het een het ander uit dan?

B17V 30-01-2003 16:44

Citaat:

Elisaaa schreef:
Hoi allemaal,
Ik had een vraagje....gewoon uit nieuwsgierigheid, en ook wel een beetje om ideetjes op te doen ! :D
Zijn jij en je vriend(in) al plannen aan het maken voor de zomervakantie van dit jaar?? En zo ja, waar willen jullie heen??
En is het jullie eerste vakantie samen, of zijn er al meer geweest? En maakt dat verder nog verschil in hoe ver weg je gaat (bestemming) en hoe lang???

Liefs, Elisa

Renesse...als we een camping hebbe

PlasTuut 30-01-2003 18:02

we staan perongeluk gezellig met onze paps en mams erbij op dezelfde camping in Biddinghuize... :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:19.