![]() |
*mag dit wel???????*
hoi,ik zit op het maascollege maassluis,stond bekent als de beste sgol van alletijden ofzo iets en allez werd geregelt kwa tusse uren en bla bla bla......ik zit nu in de examen klas ,maar nu.....ik heb nu nog maar 2 uur les per dag gemiddeld,ken dit wel????moet ik iemand inschakelen ofzo,want dit is niet normaal,soms is er helemaal geen les ofzo.......en nu moet ik me examen doen?????? dit haal ik denk ik niet,wat nu?????? hebbe jullie ideen of adviezen ofzo.......ik hoor het wel.....
|
http://forum.scholieren.com/confused.gif ... 2 uurtjes les per dag????? ... dat is wel erg weinig ja ...
|
Doe je oude stijl ofzo... Daar zitten er hiero ook nog een paar van op sgool en die moeten alles maar zelf uitzoeken......
|
Misschien denken ze dat ze met de 2e Fase iedereen aan hun lot over kunne laten.
Maar ik zou als ik jou was wel ingrijpen, misshcien kun je bij t LAKS terecht (Landelijk Actie Kommite voor Scholieren) Want ik zit ook in de examenklas, en ik heb nog gewoon een uurtje of 30 in de week les hoor! succes! |
Idd, 2 uur per dag les is wel erg weinig. Maar hoe komt dit dan exact? Iets met vrije uren zeg je....
Idd, het LAKS bellen is wel een goeie. Heeft jullie school een Leerlingenraad? Want dan zou je ook hun kunnen vragen hoe dat zit. |
2 uurtjes per dag???
geef mij zo'n rooster! ik bedoel, op school doe je toch niet veel dankzij de 2e fase. ik zou me er niet al te druk om maken, als je de tijd die je anders in de les zou hebben, nu gebruikt voor zelfstudie( wat een eng 2e fase woord!) |
Kan je niet eerst naar de schoolleiding stappen? vragen waarom dat is en of er niet iets van verandering aan zit te komen ofzo... anders inderdaad naar het LAKS stappen ofzo!
't is echt niet normaal zo, ook niet voor oude stijl hoor! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:14. |