![]() |
'Life tastes better with a Coke'
'Life tastes better with a Coke'
De meesten van jullie zullen die reclame wel kennen, vrolijke jongens, begeerlijke meisjes, 'lang leve de lol!', nou! Moet dit soort reclames/deze reclame niet gewoon verboden worden? Men wordt voorgehouden dat het leven beter smaakt met een Coca-Cola erbij, en men koppelt al het reclamegeluk aan het drinken van Cola. Maar eigenlijk is dat natuurlijk flauwekul; Coca-Cola is zelfs ongezond, iig ongezonder dan een goede fles bronwater; maar tegelijkertijd zegt men dat het leven beter smaakt met een Coke... Ik vind dat dit verboden moet worden. |
Same here.
|
Elke producent zal proberen via een reclame een positief gevoel aan zijn product te verbinden. Ik zie niets kwaads in de slagzin: "Life tastes better with a Coke"; dit gaat over de smaak van het product (en natuurlijk het leven in de cocacolastijl). Jouw argument dat coca cola niet gezond is, heeft hier dan ook helemaal niets mee te maken.
Mag er geen reclame zijn voor dingen die niet bijzonder gezond zijn? |
Maar het is toch niet waar - life tastes better with a Coke. Dat is toch gewoon een misleidende leugen. Zeker als je er zoals veel jongeren teveel van drinkt.
|
Citaat:
Overigens hou ik helemaal niet van cola. |
Das toch ook met alle tell sell home shopping speciale nooit eerder vertoonde niet in de winkel verkrijgbare onzin
Foto voor gebruik :( Foto na gebruik :D Overdreven gezegd: Je hebt een kutleven als je niet een oplaasbaar bed voor gasten hebt, en je leven word stukken beter als je een naaimachine koopt |
Hmm ja,
maar dat is geen argument. `Zij mogen het ook, dus cola ook.` |
ach, tis zo lekker amerikaans....living the american dream....naieve zielen..
|
als je t over die allernieuwste reclame hebt, die is gewoon nederlands. micha klein heeft hem gemaakt (die visuals dan) en een vriendje van me heeft de art directie van de reclame gedaan, de hele incrowd van chemistry in de escape zijn die vrolijke jongens en meisjes... ach, ik vind die reclame enig, maarja dat komt misschien weer omdat ik meer naar die reclame 'an sich' kijk, dan naar de boodschap die hij moet uitdragen
|
Ik vind het best, 'k ga er niet ineens cola van drinken oid.. En vaak vind ik juist de reclames fijner dan het product wat ze aanprijzen :) Als ik moest kiezen tussen een fijne coca cola commercial (er was er eentje een tijdje terug die ik echt wel mooi vond!) of een fles cola, koos ik voor de eerste..
Maar goed, 't is geen indoctrinatie, gewoon reclame.. tja.. als je daarin trapt, ben je goed gek :) |
Citaat:
|
>> lifestylepropaganda
het gaat al lang niet meer om t product lijkt het wel.. het gaat om de lifestyle.. ik erger me DOOD aan die ene reclame met die mensen die zogenaamd voor hippe jongeren moeten doorgaan in die metro van cocacola met dat "it was the best night of our lives blabla" |
Je kan zoiets niet verbieden omdat jij het onzin vindt.
Als we zo gaan beginnen is het spreekwoordelijke einde zoek. Ok, het is idd een kut reclame, maar daarvoor heb je een afstandbediening :) |
Citaat:
|
Het zijn geen leugens, het zijn halve waarheden ;)
MAar omdat dat nou te verbieden, neuh. Ik erger me er wel aan, maar dan kijk ik gewoon niet. |
Ik vind cola smerig, maar wat een mierengeneuk zeg.
Als de zin je niet aanspreekt, dan ben jij Coca Cola's doelgroep niet. Move along, nothing to see here. |
Citaat:
|
Dr. Pepper makes the world taste better.
Ben het er eigenlijk best mee eens :cool: |
Citaat:
Citaat:
|
Ze zouden beter Coca Cola zelf verbieden nah ;)
|
Citaat:
|
DE kut coca-cola company heeft naar mijn mening recht op reclame maar ik vind dat ze achter op de flessen in dikke letters alle schadelijke stoffen moeten zeten (dit geld naar mijn mening voor alle producten op de markt :p )
p.s. ik vind coca cola verschrikkelijk goor..... |
Citaat:
Ik hou van coca cola light, maar das niet mijn schuld... mijn moeder dronk alleen maar cola light terwijl ze zwanger was van mij, dus ik kwam al verslaafd ter wereld:D. |
Pak je afstandsbediening :rolleyes: .
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25. |