![]() |
Gevoelige tepels en klaarkomen?
Een onderwerp waar ik weinig over lees hier op het Seksualiteitsforum, is het feit dat heel wat mannen en vrouwen beschikken over seksueel gevoelige tepels. Ze worden opgewonden als je hun tepels likt bijvoorbeeld, en sommigen kunnen door stimulatie van hun tepels klaarkomen.
Wie kan me hier wat meer over vertellen? Ikzelf heb een kriebelgevoel in de buik als ik tijdens het masturberen aan m'n tepels zit. Het lukt me zelfs om 2x zo snel klaar te komen bij tepelstimulatie, maar ik heb nog altijd "down there" extra stimulans nodig. Ik ben vast wel niet de enige, maar waarom wordt er zo weinig over gepraat en heeft iedereen het altijd maar over de clitoris en de eikel die moeten gestimuleerd worden? |
Mr... het kán leuk zijn, maar irriteert vooral gauw bij mij.
Tja, weinig dr mee uitgeprobeerd... m'n ex kon dr niet veel mee :D |
nee m'n tepels zijn veel te gevoelig daarvoor, gaat irriteren en pijn doen als er te veel aan gezeten wordt, en wordt er dus niet echt opgewonden van
|
Citaat:
Nah ik vind het niet zo boeiend om bij mezelf te doen eigenlijk...meestal concentreer ik me er dan te erg op en lukt het juist niet. Maar ik heb wel erg prettige herinneringen aan vorig jaar, toen ik nog een vriendje had. :p Maargoed...ik kan dat dus ook. :) :X Jij had het over "extra stimulans nodig"...dat heb ik dus juist niet. Bij mij is dat dan alleen maar irritant... Een half jaar geleden (ofzo) kwam ik jou volgens mij ook al tegen in een topic hierover :D Als iemand heel erg lang in m'n nek zoent zou ik in principe ook klaar kunnen komen...maar dat is nog nooit gebeurd...ik bedoel...dat staat zo stom...ik zou me echt schamen als ik door zoiets klaar zou komen denk ik :S |
Citaat:
Daarom is het ook belangrijk dat de ander heel voorzichtig is enzo. Als het te grof gaat vind ik het al meteen niet lekker meer. |
hmm ik doe het meestal bij mezelf voordat ik echt aan het vingeren ben.. wijsvinger en middelvinger natmaken en beetje ermee spelen...
verder vink het tijdens het voorspel ook heerlijk ;) |
meisjes schijnen dat weer vaker te kunnen dan mannen
ikzelf zou het nooit kunnen, mijn tepels zijn ongevoelig, er zitten geen zenuwen meer aanvast :( |
Citaat:
|
:( ik kan nou eerlijk niet zeggen dat mijn tepels gevoelig zijn voor aanraking :( bah...
|
heb nooit een orgasme gehad van tepelstimulatie... en denk ook niet dat ik dat zou kunnen
vind het op zich wel opwindend als iemand m'n tepels aanraakt (niet als ik het zelf doe), maar na een tijdje wordt het zeg maar vervelend, ik heb liever dat iemand meteen het hele gebied eromheen (borst heet dat :p) meeneemt... :) |
Ik heb laatst een tepelpiercing laten zetten en dat is ook best wel opwindend als je daarmee speelt. Of beter nog, als ermee gespeeld wordt.
|
Ik vind het in het begin wel fijn, wanneer mijn vriend aan mijn tepels zit, maar na een tijdje worden ze erg gevoelig en gaat het pijn doen...
|
Ik zou niet kunnen klaarkomen als mijn vriend ermee speelt maar het is best wel een stimulans en het voelt lekker. Ook als hij likt aan mijn oor of kust in de nek, dat zijn enkele erogene zones ;)
|
denk niet dat ik klaarkom als iemand aan m'n tepels likt :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:17. |