![]() |
zelfmaak maskertjes enz
Ik weet niet of het hier kan?
Heeft iemand hier wat recepten hoe je zelf een maskertje voor je huid kan maken? ( of haar) Ik heb gelezen dat als je bier in je haar doet dat dat goed voor je haar is (wel goed uitspoelen) iemand meer recepten :) |
Voor je haar was ei goed geloof ik..
Kweenie wat goed is eigenlijk, koop liever een zakje.. :o (oh, ei gebruik je op eigen risico.. Ga me niet stalken als je morgen haarloos bent. ;) :o) |
Citaat:
opzich koop ik ook liever zo'n zakje met een maskertje erin.. Maar was ook benieuwt hoe je zoiets zelf kon maken.. met bijv yoghurt ofzow :confused: Heb ook een x gelezen.. dat je honing.. met meel ofzow? en dan kon je scrubben.. alleen ik weet het niet meer. |
Citaat:
Sorry, heb er verder geen verstand van |
Citaat:
|
ik heb ook gehoord dat ei in je haar goed is, gaat het van glanzen ofzo...
enne wat betreft die honing, honing kan je gewoon op je huid smeren en dan geloof ik 10 min er op laten zitten en dan het er goed afhalen, wordt je huid heel zacht van, het werkt echt! (kweet niet zeker van die 10 minuten, maar kan nooit kwaad, natuurlijk product he ;) ) |
Tuurlijk kan je het ook zelf maken met spullen die je in het huis hebt ... het ligt alleen er aan voor welke soort huid je het wilt ?
Over het algemeen kun je bijna altijd een masker voor het gezicht maken van fruit, die zijn reininigend, maar moet je bij sommige soorten oppassen omdat ze agressief zijn voor het huid en kun je uitslag krijgen ( citrusvruchten, aardbeien ). Voor de droge huid is een masker van melk, eiwit, avocado ... en je kunt ook altijd een masker maken door verse vruchtensap met yoghurt te mengen. Zijn er gewoon heel veel, veel verschillende soorten. Ik heb geloof ik nog ergens een tijdschrift met een hele artikel met recepten, dus als je het zou willen, kan ik wat voor je opschrijven. |
ik wil de recepten wel :D
oh misschien makkelijk voor jou ik heb een vrij gevoelige huid en vet en droog tegelijk (irri he) alvast thx |
als je dat zou willen doen?
GRAAG ben wel benieuwd!!! |
ik heb een map daarover , kon je ergens bij bestellen....volgens mij staat er ook wel iets op internet .. zou zo niet weten welke pagina
|
yoghurt op je moooie gezichtje pleuren :)
voelt lekker koud en glad... :D en het voelt daarna erg schoon en verfrisd.. ik vind het wel (y) in elk geval. En bier is idd goed voor je haar. |
Avocado prakken en op je gezicht smeren.
Of yoghurt met komkommer, maar dat is nogal dun, dus dat wordt een kliederboel :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29. |