![]() |
Welk niveau doe je (VMBO/HAVO/VWO)? En lukt dit een beetje??
vertel....
|
VWO, lukt wel aardig...
|
Universiteit, lukt perfect.
|
vwo gaat prima, zeker als je bedenkt dat ik geen fuck uitvoer.....
|
kdoe zelf btw. Havo5, gaat wel goed, ga hierna misschien naar vwo heen duss...niet omdat ik zo'n stuud ben hoor!! haha....maar gewoon omdat ik nog niet weet wat ik hierna wil gaan doen.......
|
Havo 5.
ging op zich wel lekker, maar mijn cijfers van afgelopen proefwerkweek zijn ronduit K*T! |
5 havo, zen gangetje....
|
2gymnasium, gaatwel..
|
mavo4
gaat supergoed.. alles hoger dan een 7... ja ik ga wel slagen dit jaar.. |
VWO, en ´t gaat best goed
|
4 Mavo,gaat redelijk moet toch harder gaan werken en minder forummen.
|
Eerst 3 jaar gym gedaan nu vwo gaat makkelijk, doe niks en sta geen onvoldoendes dus..
|
MBO niveau 4.. tgaat wel lekker..
|
gym, ik werk niet, en ga nog steeds over dusss, vind ik wel goed.
|
Citaat:
|
4 VWO
veel werk, weinig discipline... maar gaat zeker lukken dit jaar |
Citaat:
|
Citaat:
|
4 vwo...gaat goed...mag ook wel is de 2e keer!!
|
jeetje doet iedereen vwo ofzo.. vet hoog kom ik eraan met me VMBO>.... gaat nog wel op school wel goede cijfers maar wel moeiljk
|
5 havo, lukt wel goed
|
Universiteit, ik vind de studie niet echt leuk en als vrij logisch gevolg daarvan gaat het ook niet zo goed.
|
VWO, gaat wel goed, ik ga ieg slagen.
|
4 HAVO, voor de meeste vakken gaat 't wel goed en voor andere vakken (engels,duits,biologie) wat minder
|
|
Iedereen is zo zeker van z'n zaak. Ik doe ook VWO, maar ik vind t wel pittig hoor, ik moet er wel echt voor werken, of ben ik de enige?
|
6 VWO, gaat wel ok
|
3vwo gaat wel ik sta wel slecht maar ik doe er ook geen reet voor en dan ga ik met zo'n rapport nog over als bespreekgeval
|
hbo 1ste jaars, gaat wel goed, lekker weinig school en huiswerk, bevalt me wel http://forum.scholieren.com/smile.gif
|
mbo, veel te makkelijk
|
6vwo, lukt wel
|
VMBO T 3e! Het gaat, maar kijk please ff in Hoe moet je leren topic, want ik moet meer voldoendens halen! dus please? HET IS NIET DWINGEND BEDOELT!
|
HBO en ik probeer 4 jaar in 2 te doen dus das best moeilijk http://forum.scholieren.com/frown.gif
|
k zit nu in 3 havo/vwo
Lukt makkelijk en volgend jaar vwo moet hopelijk ook wel lukken |
VWO6 en span me alleen echt in voor tentamens en praktische opdrachten. En dat gaat me redelijk tot goed af.
|
5 vwo en tgaat wel redelijk
als ik wat meer mijn best zou doen zou het waarschijnlijk zelfs goed gaan... |
vwo en t gaat wel hoor
|
Citaat:
|
5 VWO, en het gaat tot nu toe wel goed..maar 't schijnt nu pas echt zwaar te worden..duss...
|
VWO 3, mwoah...valt wel mee
|
3Havo (er staat dat ik 13 ben, maar ik ben 14), gaat perfect
|
vwo, lukt wel aardig, laagste cijfer is 6.5, zegt nie veel, kzit in de 1e, maar ja...
|
4 Vwo, so far so good.........ik moet er wel hard voor werken.....maar ja strax met een diploma gaan er meer deuren voor me open dan zonder....but 2fase is wel chill...
|
ik doe latijn-moderne talen, vijfde jaar (in belgie) en da valt wel mee!
|
wow....hoge opleidingen allemaal zeg...kga misschien na havo ook nog vwo doen....
|
Mavo, en lukt wel aaridg :-)
|
6 ASO, gaat heel goed
|
thbo spw dus mbo niveau. is ook met havo en het gaat goed zolang je alles goed plant
|
Citaat:
Ik doe ook vwo, zit in de vijfde, en werk er hard voor. En dan gaat het ook best lekker, moet ik zeggen http://forum.scholieren.com/smile.gif |
Havo ik zit nu in de 4e en het lukt wel aardig
(ben pas 2x blijven zitten) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:35. |