![]() |
overtuigend
uit solidaire overtuigingen
probeer ik nu te stoppen wat jij van plan bent te gaan doen en spring ik je achterna om jouw hand te pakken maar bij het rennen voor een afzet breek ik mijn voet dus val jij alleen twee drie en dan word ik wakker geschud door die plof jouw lichaam in het stof zo ver onder mij en ik probeer te denken als een kind met de vingers in haar oren zingen zingen om maar niets te hoeven horen van die plof, van die breuk die jouw brak daar zo ver beneden in het stof tussen het gruis en het lawaai van sirenes en van het vrouwen gegil als ze jouw lichaam vinden zo ver onder mij en ik bid voor het eerst na jaren van afzetting tegen elk enkel geloof en niets kan me nog overtuigen behalve de realtiteit die ik zie als ik over het randje kijk en ik droom over gieren en over de lucht van de dood en de afgrond ik voel afgunst in me opkomen en ik geef over op het stukje waar net nog jouw voeten stonden en dat doet mij dan weer denken aan dat je nu beneden ligt zo ver onder mij en de wanhoop doet mij twijfelen of ik ook maar zo zou gaan maar uit solidaire overtuigingen blijf ik toch maar mooi staan want een klap op het einde van zo'n eeuwig vrije val lijkt me niets eerlijk gezegd zo daar beneden in het dal dus neem ik hier maar afscheid waar mijn kots de aarde siert en ik hoop dat ik je nog zie misschien als je ooit een hemels feestje viert omdat ik dus in aantocht ben maar voorlopig lig je nu nog daar gebroken op de grond zo ver onder mij en draai ik me om.. |
ik vind je rijmen zonde, af en toe komt het echt te gemaakt over..'t zou wel een aardige songtext zijn denk ik...
mooi beschreven wel overigens... |
dank je...
Als je het ene beetje cynisch uitspreekt klinkt het ook wel leuk.. wat minder serieus... en dat rijmen.. tja dat ging eigenlijk niet zo erg expres... zal t nog wel eens doorlezen en kijken wat ik er aan zou kunnen doen als meer mensne van mening zijn dat de rijm too much is... toch bedankt.. jammer dat ik niet kan zingen :D Rupseflups |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:47. |