![]() |
ze willen mij van school
Bij elk klein dingetje wat ik fout doe is het al mis. Nu moeten mijn ouders voor de 2de keer in dit jaar na school toe. Waarschijnlijk nu naar een andere school. Ik heb het voor een deel zelf naar gemaakt maar nooit een nieuwe kans gekregen. Nu doe IK altyd iets fout.
Niemand heeft z'n werk gemaakt, ik ook niet. Wie moet zich melde? IK nee en de rest mag blijve zitten want die hebbe nog wat krediet. ik wil wel naar een andere school, maar ik ben bang dat niemand mij wil hebben. Hoe moet ik me nu gedragen? Ik ben wie ik ben en kan nix forceren. |
Natuurlijk wil iemand je hebben..... Als je je inschrijft kan je een gesprek met de rector krijgen ofzo... als je dan je situatie uitegt...
Het is naar als alle leraren de pik op je hebben en in zo'n geval kan je beter de eer aan jezelf houden. |
thanx, ik hoorde mijn decaan nog zegge; laat die meid het maar ergens anders proberen. Maar ik kijk wat er uit het gesprek voort komt
|
Als ik zoiets lees wordt ik wel heel benieuwd naar wat voor dingen jij dan doet. Als je ouders al vaker op school moesten komen is het dus blijkbaar niet de eerste keer...natuurlijk verdient iedereen een tweede kans of misschien zelfs wel een derde maar op een gegeven moment is voor leraren/de school de kous gewoon op. Dat heb ik zelf ook wel gezien. Ik heb in de brugklas ook bij vreselijke ettertjes in de klas gezeten die telkens weer de boel verziekten en toch nog een kans kregen. Maar ze bleven het verneuken. Ik ga je niet be- of veroordelen want ik ken jou of je gedrag niet, maar je moet ook beseffen dat het die leraren heus niet alleen is om jou te etteren ofzo. Op een gegeven moment weet een school gewoon niet meer wat ze met iemand aan moet en dan willen ze die persoon natuurlijk het liefste gewoon weghebben.
En nog iets, in het algemeen: scholen trappen iemand echt niet zomaar eruit. Dan heb je ook wel meer geflikt dan alleen twee keer te laat komen of je werk niet gemaakt. |
Klopt ik ben dus niet de 'braafste' leerling op school. Maar ik word meer beoordeeld op wat ik vorig jaar 'verkeerd' deed. Ikn liep alleen vaak over de gangen samen met vriendin, had altijd m'n woordje klaar. Maar ik spijbelde nooit. Dit jaar ben ik geschorst omdat ik uit de les liep met twee vriendinnen.
Nadat mijn mentor's zus was overleden gewoon slechte timing dus. dit jaar geen huiswerk maken en kleine dingetjes maar nu heb ik et wel verpest. [Dit bericht is aangepast door love_will_never_die (05-12-2001).] |
Nouja.. als je hun blijk wil geven van jouw goede instelling moet je toch echt beginnen met 'kleine dingetjes' zoals idd. je huis werk maken.
|
wat wil je met zo n persoon.
heb een ander topic gelzen over leraren pesten enzow http://forum.scholieren.com/rolleyes.gif |
heej lover will never die!
Ik snap je helemaal! ik heb dat ook. Elk klein dingetje word me kwalijk genomen (en vooral bij me mentor) omdat ik in de 1ste BIJNA ben geschorst, en een brutale/ongeinterreseerde houding had, EN er veel te vaak ben uitgestuurd! Okeej, ik had het er toen elf naar gemaakt, bijna nooit me huiswerk af, maar school boeide me HELAMAAL niet. Ik zit nu dus in de 2de en heb het nu ook erg verziekt. Mijn mentor heeft de pik op me, en heeft waarschijjnlijk het er met de andere leeraren over gehad waar ik les van heb, want er word dus VEEL meer op me gelet (dus elk klein dingetje wat ik doe is het oprotten) en ik mag niet meer naast mijn vriendin zitten. Ik wil beter m'n best doen want mijn cijfers waren niet om aan te zien, maar hoe kan dat nou als ik er altijd word uitgestuurd? Ik snap jou hele verhaal, en mijn advies is....Hou je rustig in de klas, en probeer inderdaad je huiswerk enzo te maken, en niet haantje de voorste te zijn, waarschijnelijk word het dan minder! Kuzzz Cute Angel |
mt jou kan ik pratn nu wort mijn pa op hoogt gstlt van situati op shool ik mot glijk naar huis als ik r uitgstuurt wort niuw maatrgl. mijn totsn boort is kapot us kan nit all lttrs uittypn staat lomp maar nix aan t on. Maar bankt voor tip.
xj bora ik kan mijn naam nit ns normaal typn |
als je eruit word gestuurd moet je naar HUIS? wow heej! Wij hebben een "lokaal 1" als je eruit word gestuurd moet je daar tot het eind van de les zitten. Maar als ik er bijvoorbeeld het 1ste lesuur word uitgestuurd moet ik in lokaal 1 blijven tot 4 of 5 uur echt klote man!
|
Citaat:
|
ik moest ook van school, zeiden ze. meestal doen ze toch niet wat ze zeggen. en anders moet je een keer serieus met je decaan gaan praten, heb ik ook gedaan en nu is het weer okee. als je je zelf ook maar beter gaat gedragen. ik wilde ook echt niet naar een andere school want deze school rulezzz
|
Thanx, ik kan weer normaal typen. Ik mag nu naar een andere school, vrijwillig maar ik ga niet tenzij ze er op staan want dan maken ze toch mij het leven zuur tot ik het opgeef.
Iedereen: Merry X-mas en een gezond schooljaar! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54. |