![]() |
avril iz vet triest
tis tog zow??? :confused: :D
|
zucht
|
Nee avril rulezz da punk princess
|
ga maar dood
|
neuken?
|
WHAHA tis echt een nepperd ze zeg wel dat ze een skater is alleen heeft ooit iemand in haar klere kast skate klere gezien nee....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Ik ga dan denk ik voor JLo. :o |
1337 !
|
Citaat:
|
*zucht*
tzal de leeftijd wel zijn.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
heb je haar wel eens op het podium zien staan?!?! in interviews en clips doet ze heel wild en cool en doet ze echt alsof zij goed is (terwijl haar band het enige getalenteerde is in het hele project), terwijl ze als ze live is na een sprong in de lucht al helemaal vermoeid gaat zingen en live ook gewoon echt niet kan zingen! de hele productie is gewoon nep!! en alle valse tonen zijn mooi gemaakt. daarnaast is ze nog ontdekt door de man die britney ook ontdekt heeft. hij dacht gewoon, punk is in, ik geef haar weide kleren en ruige muziek! zo! |
Ik wil ook een trui. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wil een lonsdale trui :(
|
Citaat:
:eek: :eek: |
Citaat:
maar ik hou dan ook niet zo van NS black metal, dus dat zal wel schelen |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat een leuk topic zeg.Tijd om te sluiten
|
Citaat:
|
huh, weer open?
|
Citaat:
;) |
:d
|
Door chantage van bepaalde personen dreig ik dit topic open te moeten houden.
|
PiEpZzZ, De SloTjuHZzZz DoeN NieT LaU!~!?!!!!!
|
Citaat:
|
waf waf
|
Citaat:
je blijft me verbazen meid.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
:d
|
Citaat:
|
Jou topics zijn dope:D
|
Avril triest? Wtf nou heb je ruzie met me.
Avril is het beste wat MTV ooit is overkomen. Nou ja.. het afgelopen jaar dan. |
d0p3 m0dd4hf0kk4h
|
Citaat:
|
Hey Ufke, slet :(:p
skatjuh88: Ik vind dat mensen zoals jij een spreekverbod zouden moeten krijgen. Niet alleen over bepaalde onderwerpen ofzo, gewoon over alles. Heb je niet door hoe irritant en kinderachtig je bent? Bovendien worden mensen die op jouw manier schrijven sowieso niet serieus genomen op dit forum, misschien moet je eens het Tina-forum ofzoiets proberen. En Avril Lavigne is niet helemaal mijn type, maar Sk8ter Boi klinkt toch best lekker (y) Stomme tekst ja, stom stemmetje ja, maar wel een leuke melodie. |
n3g3rc0ckz 0\/\/nz0rz
pr0n |
zondag undeclinable
|
Ja, vet :)
|
20 maart weer undeclinable
god zij met mij (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|