![]() |
[geen titel] het gaat over verliefdheid enzo :)
Ik kijk
Mijn ogen en jouw handen Ze gaan sierlijk door de lucht en komen in een boog rond mijn hals terecht Je neemt me mee Jouw ogen tegenover de mijne We drukken ons tegen mekaar aan Alsof we samen één willen worden Ik verdrink in jouw ogen, maar weiger hulp van wie dan ook Ik zou willen blijven verdrinken Maar jouw mond redt mij De jouwe op de mijne Het lijkt alsof ik vlieg Alsmaar hoger en hoger Ik val niet Nee, In jouw armen, Die me stevig tegen je aan drukken, Met jouw ogen, Waar ik in verdrink En met jouw mond Die teder kusjes op mijn lippen drukt, Ben ik onsterfelijk |
Ik zou willen blijven verdrinken
Maar jouw mond redt mij mooi zinnetje...verders...kan er geen ritme in vinden..en te simpel... |
Citaat:
|
Ik ben het inderdaad met Secreet eens, maar blijf gewoon doorgaan. Voor een eerste gedicht zeker niet slecht..... Gewoon blijven proberen en dan komt gevoel voor ritme en metrum vanzelf wel, tenminste meestal :)
Mijn ogen en jouw handen Ze gaan sierlijk door de lucht, komen rond mijn hals terecht Je neemt me mee Jouw ogen tegenover de mijne We drukken ons tegen elkaar aan Alsof we samen één willen worden Ik verdrink in jouw ogen, Maar weiger hulp van iedereen Ik zou willen blijven verdrinken Maar jouw mond redt mij De jouwe op de mijne Het lijkt alsof ik vlieg Alsmaar hoger en hoger Maar jij laat me niet vallen Stevig tegen je aan gedukt Jouw ogen, waar ik in verdrink Jouw mond, die teder kusjes op mijn lippen drukt, Ben ik onsterfelijk [/B][/QUOTE] |
Citaat:
dit is een gedicht van enkele jaren geleden :) dit is een recenter: starend naar datgene dat niet bereikt kan worden reik ik je de hand met een verwrongen gezicht en een uitroep van pijn je neemt ze maar je knelt ze zo hard dat ik met een schreeuw moet loslaten je kust ze maar je bijt tot je bloed voelt ik ik lig, verloren, op de koude tegels van de vloer mijn kleren, doordrenkt met tranen en ik reik je mijn hand altijd opnieuw |
reactie op no.2
Waarom breek je je te lange zinnen niet af? Het zou namelijk helemaal niet mistaan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:56. |