![]() |
Plannen Valentijnsdag?
Keb er zelf nog niet echt over na gedacht...Maar hebben jullie misschien al grote plannen voor Valentijnsdag? ;)
|
nee
|
geen grote plannen, maar mn ouders gaan net dat weekend allebei weg duss
|
jaa :) wij gaan 3uurtjes naar de sauna.. lekker privé sauna, zwembad, jacuzzi enzo.... moet zalig zijn, toch? :)
is wel niet op valentijnsdag zelf, maarja...is wel voor die gelegenheid. ben echt benieuwd.. |
nee niks mijn vriendin en ik vinden het allebei onzin
|
Citaat:
|
Verjaardag vieren, hoe weet ik nog niet... Waarschijnlijk op café gaan, hopelijk komen de vrijgezellen uit m'n vriendengroep mee (y) en de koppels later :p
|
ik heb een bruiloft van mijn nicht! wel leuk, zo op valentijnsdag :)
en tja, ik heb dan nog maar een maand en twee weken met mn vriend... daarmee verder niet echt iets heel speciaals. ik moet nog een lief cadeautje verzinnen... |
Ik vindt iemand wel al tijdje leuk.....,
Misschien stuur ik een anoniem kaartje, moet alleen eerst nog eventjes zijn adres zijn te ontfutselen.... :p |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb zelf een uitstapje voorzien voor het weekend erna (22-23/02), maar da's een combinatie van Valentijn en vooral onze 2 jaartjes samen! Hij koms zogezegd gewoon hetw eekend bij ons doorbrengen, maar dan ga'k hem verrassen: we gaan naar de Haan (Belgische kust), 1 overnachting in een leuk hotelletje en daar uitwaaien en samen zijn. Hopelijk vind ie't leuk :o) (toch beter dan een beertje ofzo) |
'k ga 14e naar me vriend toe.. en 'k ga pannekoeke voor em bakke :D hebbe we afgesproke.. wel orgineel toch ?? :)
|
Nope, kheb dan bovenbouwfeest waar ik bij MOET zijn (leerlingenraad :rolleyes: )
|
Ik ga mezelf insnoeren met 50 kilo C-4 en de Amerikaanse ambassade opblazen.
|
ik vind het niet echt nodig... ik ben eindredacteur van de valentijnseditie van de schoolkrant, ga wel iets daarin aan hem opdragen... maar hij vindt het geloof ik wel echt nodig, dus misshcien moet ik nog wel meer doen dan dat...
|
Hmm.. ik ben dan niet eens thuis, dus neen :)
|
anti-valentine-party (y)
|
Citaat:
|
Nou kijk om je heen :P
|
neuh. Heb geen vriend, en niet echt iemand op het oog, dus...
|
Citaat:
|
De planning is gewijzigt, hij komt hier heen,en we gaan nergens heen(ik ben ziek) en dan krijgt ie een cadeautje van mij
|
pf zon kutfeest, lekker verplicht om romantisch te doen, stelt t t och ook nix voor? kan je beter zo maar een keer n kaartje sturen of n roos, veel spontaner en beter...dus mn chickie en ik doen lekker nix aan valentijn
|
dag ervoor gaan slapen, dag erna pas wakker worden als het meezit, nogal slechte ervaringen met die dag.
|
uitslapen misschien, verder helaas nie veel ben ik bang
|
Citaat:
Ontopic: normaal gesproken heb ik een pesthekel aan die dag, maar wat ik deze keer ga doen weet ik nog niet ;) :o |
Je kan ook zo'n onwijs leuke ballon laten bezorgen bij zijn/haar huis. Ik denk dat ik dat maar ga doen!!
Krijg nog korting ook van de Yes :D |
Citaat:
|
wij gaan samen naar het Dorint Cocagne hotel in Eindhoven.. compleet met een goede fles champagne, ontbijt buffet op bed, en een 3 gangen diner.
Plussss: -bos rozen -shoppen - een cadeau ;-) ennnnnnnnn nice and slow music ;-) |
Wat lief zeg :)
Ik heb het er zelf niet zo op, je kunt het zo aan zien komen die kaartjes en al die poep. Maar het is weer wat anders als je echt gigantisch uitpakt, dan heb je dr echt moeite voor gedaan :) |
Vriendloos maar ach.. roeien met de riemen die ik heb :P vriendinnetjes dus... we gaan die avond naar een of ander feest en vind het wel een leuk idee om bij elkaar te slapen enzo en dan naar de ontbijt-bios te gaan :D
|
het een week later vieren :p
|
me mentaal voorbereiden op mijn verjaardag. (y)
en belg zijn verjaardag vieren :p |
Citaat:
Als het iets onwijs liefs is...echt een superschattig kaartje of knuffeltje, waarvan hij weet hoe leuk ik het vind...dat ik echt kan zien dat hij z'n best heeft gedaan om het uit te zoeken...dan is er niet zoveel mis mee. :) Maar als het iets is wat echt zo uit de eerste & beste winkel gehaald is...het eerste wat hij tegenkwam ofzo...zo van "het moet maar weer", nee dan heb ik er echt een hekel aan... (n) Maar dat heb ik sowieso heel snel als iets nep overkomt. Als je gewoon aan iets kunt zien, of aan hoe hij erover praat, je hoort dan de ondertoon "het moest maar weer, het was weer tijd voor een cadeautje, ik liep tegen dit op, dus..". Sorry, ik praat weer te ver door :D Ik word weer helemaal chagerijnig als ik eraan denk.. :o |
Citaat:
jeugdhuis doet ook altijd antivalentineparty (y) |
Citaat:
|
nee, k heb niet echt plannen, k heb ook niet echt iets om te plannen.
|
Geen gigantische plannen; ik ga gewoon extra lief zijn voor mijn vriend en ik geef hem een klein cadeautje.:)
|
helemaal geen moer
|
kaartje naar me beste vriendin... omdat ze toch wel heel veel voor me betekent en het nu ff moeilijk heeft...
heb de kaart al gekocht:)... mmmz, misschien moet ik ook iets met dr gaan doen... heb eigenlijk nog nooit iets met valentijn gedaan ofzo... vond dat ik daar verandering in moest brengen... :) |
Citaat:
Waar vind ik vriendjes als jij? Of beter gezegd, hoe kopieër ik jou ideeen in mijn vriendje's hoofd? :p |
nou ik heb em een heleboel kaartjes gestuurd die ik door verschillende vriendinnen heb laten schrijven zodat ie niet meteen doorheeft dat ze van mij zijn. Verder niet, hij moet de hele dag werken, maar het gaat ook om het idee.
|
Ja naar een Hardcore show ...Fuck valentijn ...!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
's Middags alleen thuis!!!!!!!!!!!!!!!!! 's Avonds uiteten, en dan de kroeg in.
|
mhhh..ik twijfel
mijn vriend zeurt telkens over mijn lichaam en dat vind ik zeer vervelend. Ik heb zoiets van: weetje wat jij kirjgt voor valentijn: een afkoelperiode. voor hem 10 anderen |
Citaat:
zeurt over je lichaam? lekker vaag :S |
Citaat:
het is nooit goed. Nu ben ik tevreden met mezelf ( je ziet tenminste geen botten meer) en begint hij. Ik laat me geen complex meer aansmeren |
Citaat:
En dat hij er dan nog over gaat zeuren ook...hij heeft het maar te accepteren. Het is juist hartstikke mooi en vrouwelijk. Ik wil zelf ook aankomen *zucht*.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:24. |