![]() |
zondagwerk
wie werkt er hier allemaal op zondag? ikzelf werk bij de IMS (tijdschriftenwinkel) op de melkmarkt 17 in Antwerpen. werken jullie op zondag en zo ja waar? en hoeveel verdienen jullie per uur?
|
Af en toe werk ik op zondag
het verdient dubbel dus dat is wel oke bij de bijenkorf in a'dam ;) |
Ik werk de eerste zondag van de maand, bij de Xenos. Op zondag verdien ik 200% (dubbel dus ;)), dan verdien ik ongeveer €11,- per uur oid. Feestdagen worden nog beter betaald. ;)
|
Ik krijg zondag maar een euro meer als op zaterdag, maar als we langer werken dan 12 uur dan krijg ik daarna 150% van dat loon. Daarnaast krijg ik 30 euro in de maand bonus omdat ik 's zondags werk.
|
elke 1e zondag v.d. maand, voor 200%
soms ook extra zondagen met kerst enzo van 12:00-17:00 |
Nope ik ga niet de kerk schoonmaken op Zondag.
Is voor mijn een rust dag...dan slaap ik meestal uit tot 3 uur s'middags |
Ik werkte regelmatig op zondag (lees: iedere zondag) en ik heb er helemaal geen problemen mee, temeer omdat de ART dan 70% begraagt.
|
Citaat:
meestal help ik m,n vriendin mee, de paardenstallen uitmesten op de zondagmorgen :D ach ja .. best leuk hoe raar het ook klinkt .. en ik help er m,n vriendin mee zij werkt overigens wel eens zo nu en dan op zondag ,, ze werkt in het weekend bij outlawcity(.nl voor meer info) een hippisch themafeest restaurant .. beetje theater gemixt met een westers eet en zuip tent |
ik werk bijna alleen maar op zondag, maar krijg niet meer betaald dan van maandag t/m zaterdag. En ik verdien het minimumloon voor een 16-jarige.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:16. |