![]() |
mp3 2 midi...
voor mijn phone heb ik midi's nodig als beltton.. die midi's kan ik bewerken tot mmf en licht en trilfuntie meegeven..
maar ik heb een paar leuke mp3's om als beltoon te doen maar kan ze alleen nog net omzetten naar midi.. de toolz die ik heb gevonden die kunnen of niet saven of snap ik nix van :( iemand die weet hoe het makkelijk kan? input output procces! ??? alvast bedankt |
mp3 to midi gaat denk ik moeilijk
AL weet ik wel een site waar jij beltonen kan downloaden Geen echte beltonen, maar wel filetjes die je kan gebruiken als beltoon:) http://www.modarchive.com/ |
Er zit vast wel een handleiding bij..
|
MP3 naar Midi kan niet.
MP3 is, net zoals gewone wave of redbook audio, een formaat waarin gewoon bit voor bit de pulsen beschreven staan, die aan de hand van een D/A-schema naar een analoog signaal omgezet worden. Het is gewoon één signaal. MIDI is een standaard waarin er bepaalde standaardinstrumenten bij een bepaalde code horen. Zo kan de muziek klein blijven, want eigenlijk hoeven alleen de 'noten' en het ritme enz. aangegeven te worden. Niet de digitale informatie over hoe het instrument zélf klinkt. Dat zit namelijk in de MIDI-synthesizer en wavetable van je geluidskaart. Daarom zijn MIDI's ook zo klein en makkelijk. Maar goed, uit het hierboven beschrevene vloeit dus wel voort dat je MP3 niet naar MIDI kunt converter. |
Juist.
Wat je beter kan doen is op zoek gaan naar MIDI files. Ik geloof dat die nog steeds wel worden gemaakt, ook van nieuwe muziek. Edit: Midi's is niet de juiste schrijfwijze, het moet zijn MIDI files |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:43. |