Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Stel je moet kiezen. Nog 1 dag je vriend(in) in je eentje zien, of (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=357389)

marlies 28-01-2003 10:50

Stel je moet kiezen. Nog 1 dag je vriend(in) in je eentje zien, of

haar voor altijd mogen zien, maar dan zijn jullie nooit meer alleen.

Wat kies je?
Die ene dag of dat andere?

Thomas 28-01-2003 11:02

Altijd, maar dan met meerder mensen erbij. Ik vind dat je daar zo veel meer aan hebt.

Evito 28-01-2003 11:58

Heel lastig. Ik vind alleen zijn fijn, ook zonder vriendin. Maar dat zou dan natuurlijk nog wel kunnen, alleen als ik met haar was, was ik niet alleen met haar. Hmm nou,
vervelend,
maar niet onoverkomelijk! Dat 2e dus!

lake bodom 28-01-2003 13:10

uhu?
hmmm niet alleen.. maar ook niet alleen met vriend altijd?

Kismo 28-01-2003 13:33

:eek: Elkaar altijd mogen zien natuurlijk (maakt dan niet uit dat het met andere is, hoewel dat wel soms een beetje vervelend is :O). Want ik neem aan dat je met dat andere bedoelt dat je elkaar daarna ook nooit meer ziet : \

spacegirl 28-01-2003 13:46

altijd met andere zien denk ik, als ze me tot hier zitten jaag ik ze vanzelf wel weg :p

marlies 28-01-2003 13:46

Citaat:

Kismo schreef:
:eek: Elkaar altijd mogen zien natuurlijk (maakt dan niet uit dat het met andere is, hoewel dat wel soms een beetje vervelend is :O). Want ik neem aan dat je met dat andere bedoelt dat je elkaar daarna ook nooit meer ziet : \
jup dat bedoel ik.

snoopy 28-01-2003 16:02

LMD. Zo graag ben ik nou ook weer niet alleen.

David 28-01-2003 16:07

haar altijd zien maar dan met andere .

want zelfs met andere om je heen kun je als je wilt een privesfeer scheppen en niet letter op de mensen om je heen

kastdeur 28-01-2003 17:18

Citaat:

David schreef:
haar altijd zien maar dan met andere .

want zelfs met andere om je heen kun je als je wilt een privesfeer scheppen en niet letter op de mensen om je heen

jah dan koop je een groot douchegordijn en dan bind je om je bed enzo...:p

moet altijd een oplossing voor te vinden zijn

daarnaast denk ik ook niet dat allemaal mensen constant bij mij en mijn vriendje willen zijn...wij doen aan ranzige seks :cool:

starbelliedboy 28-01-2003 17:22

de afwisseling maakt het leven leuk.. dus ik ga niet kiezen..

Leonoor 28-01-2003 18:20

Ik kan niet zonder m'n vriend, lmd.

Chloe Siere 28-01-2003 19:33

je stelling klopt niet helemaal.

haar voor altijd MOGEN zien. dit betekent dus niet dat ik haar MOET zien als ik daarvoor kies.

in mijn geval is het trouwens een hem. maar ik zou voor het laatste kiezen. als ik echt gek op die gene ben en zeker weet dat ik voor altijd verder met hem wil, tja, dat lijkt me dit logisch.
of je moet bedoelen dat ik als het ware vast gelijmd zit aan hem. tja, dat moet ik ook niet hebben.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56.