![]() |
wel of niet leven???
Ik weet niet of ik nou wel of niet wil leven. Ik wil wel leven maar niet als het zo is hoe het nou voor mij overkomt. Het is allemaal heel ingewikkeld.
Is er iemand die dat ook zo ziet? Of zie je het heel anders? |
Niet leven,of wel leven maar dan als een ander persoon,ander uiterlijk,andere ouders,andere ik,andere realiteit,andere demensie :(
|
Citaat:
|
Probeer het niet-leven een tijdje uit zou ik zeggen!
|
probeer eens wel te leven, en vergelijk het..
of maak je leven gewoon makkelijker. leef zo als je wil leven |
dat je jezelf die vraag al op je 15e stelt vind ik erg vreemd, op je 80e, als je het allemaal ook echt gezien hebt (wat het leven je te bieden heeft) alla..
|
Citaat:
|
dan laat je over jezelf heenlopen en dat is niet goed
(of het is zo dat je tegen je ouders hebt verteld dat je huurmoordenares wilt worden en dat zij datr hebben afgekeurd, dan moet je wel naar ze luisteren :o) |
Citaat:
REVOLUTIONNNNNNNNNNNN :p misschien kan je iets over je situatie vertellen, ik weet niet percies hoe andere mensen jouw tegenhouden... |
misschien kan je iets over je situatie vertellen, ik weet niet percies hoe andere mensen jouw tegenhouden... [/B][/QUOTE]
Pesten, kleineren, afzeiken en nog zo wat waardoor ik me gekwetst voel. En dat zeg maar zolang als dat ik me kan herinneren. En als ik helemaal zou doen hoe ik zelf echt ben wordt ik nog meer in de zeik gezet en gepest. En dan kan je je eigen leven niet meer leven tenzij je er helemaal ongevoelig voor bent. Het is geestelijk maar ook soms lichamelijk. |
Citaat:
:( ik ken het helaas maar al te goed,hoewel ik nu niet meer gepest word,zijn wel andere dingen bij gekomen |
tjeck je PB (prive berichten)
|
als je niet wilt leven zoals je nu, moet je leven om dat te veranderen. anders zou je sterven op een punt waarop je niet gelukkig bent, terwijl je (imo) juist gelukkig moet sterven, omdat je anders in je leven toch alleen nog maar ongelukkiger kunt worden. > je kunt beter gelukkig sterven...
|
Citaat:
Groetjes Crashzone The way of life isn't been settled, you make your own way..... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:46. |