![]() |
Wat vind je van GOuwe ketting
die tot je pik hangt ,zoals van die niggas hebben in de r&b clips
ik vin da wel lache gouwe ketting teh best maar niet zo lang |
ik vind gouden kettingen lelijk...ik hou zelf meer van zilver...vind ik een stuk uhm...ja, mooier staan
|
Niet erg fijn bij 't rennen gezien die ketting dan heletijd tegen je leuter ketst. (n).
|
carnavals winkel
|
Erg lelijk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zelf bind ik goud absoluut niet mooit alleen bij hele donkere mensen zelf vind ik zilver of witgoud over het algemeen mooier . |
Citaat:
dis maar raak :D ;) |
ontzettend lelijk...kvind goud zowieso oerlelijk, doe mij maar zilver, veel mooier! (y)
|
Lelijk, vooral met zo'n hele grote gouden $ eraan.
|
Citaat:
|
ik vind het erg 0wn3d
|
Lelijk
|
jak jak jak en nog eens jak :|
|
nou, niet echt om van over naar huis te schrijven :rolleyes:
|
Citaat:
|
de enige die ermee weg kan komen zit in the A-team
de rest moet 't gewoon niet doen. |
Citaat:
dat is racisme in mijn ogen ja...gek he... en btw, kvind die hazes-kettingen bijkans nog lelijker dan die *bling-bling money ain't a thing* kettingen |
zooooo lelijk en dan echt nie alleen die ketting maar het imago wat daar dan weer aan hangt is echt zooo overdreven
:eek: |
Citaat:
|
de manier waarop jij het spelt vind ik erg typerend voor het type ketting wat je daar beschrijft.
|
ik vind het belachelijk
|
echt heel fout
|
Citaat:
volgens mij dragen die gasten in videoclips meestal platinum (iced out natuurlijk)kettingen,goud is te goedkoop :D Rat |
gouden kettingen zijn alleen mooi als ze niet te opvallend zijn.
|
Citaat:
En of het nou 'nigga's' zijn of blanken, maakt niet uit. En dan vooral op zo'n manier gedragen, over de kleding heen want hij *moet* te zien zijn, op zo'n patserige manier. |
Citaat:
|
goude kettingen?
gadver.. |
Kettingen zijn altijd gadver.
|
Geen uitleg nodig dacht ik zo.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07. |