![]() |
De neue Guano Apen
Ze doen weer een stapje vooruit, stukje volwassener.
Iets meer nu-metal maar met de eigen stempel; Nummers als Diokhan en Dick rollen lekker vandaan terwijl met o.a. Kiss the Dawn en Prety in Scarlet een aantal lekkere rustige tracks neergezet zijn. Dit album is een must voor de fans en zal ook nieuwe aan de schare toevoegen |
mirc
efnet mro |
Ben benieuwd..heb em nog nie gehoord :)
|
Citaat:
|
http://forum.scholieren.com/showthre...ighlight=guano Mijn topic te ver gezakt :(
Ik wil 'm eigenlijk niet downloaden van tevoren, maar doe het toch maar. Can't Stop Me is wel aardig, Scratch The Pit ook wel. En Dick is een lekker nummer, dat word een knaller live (is ook het eerste nummer wat ze probably spelen). De rest ga ik nu downen edit: kut, ik kan nooit op Efnet e.d. komen op een of andere vage manier. Alleen op undernet, en daar hebben ze 'm amper. Na ja.. ik wacht wel tot maandag, koop ik de mooie limited edition :) |
guano betekend p00p
|
Citaat:
|
Citaat:
vind jij de poep apen ook zo goed? |
Citaat:
Okay is een beter woord. |
Citaat:
|
en toch vind ik het jammer dat de guano apes het vaak moeten hebben van 2 of 3 echt goede nummers, en dat de rest daar een beetje bij hangt
|
Citaat:
|
ik heb em ik heb em ik heb em (limited edition, zeeerrrr mooi (y)) en k heb maar 1 woord ervoor: gaaf!!! :D echt een keimooie cd :)
voorlopige favo's: quietly, electric nights, you can't stop me, kiss the dawn, pretty in scarlet, diokhan & scratch the pitch |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:33. |