![]() |
een jaar studeren in de VS? (ervaringen???!)
wie heeft dit al gedaan?
ik wil dolgraag een jaar naar amerika studeren.....ik ben 15 jaar en er zijn dus verschillende mogelijkheden... nu hebz ik nog un paar vraagjes - waar ben je heen geweest? - stel je ging in de zomervakantie...toen je overging naar de 4e klas...en je kwam weer terug in de volgende zomer...kan je dan gewoon over naar de 5e of moet je weer in de 4e beginnen? - hoe was ut? VERTEL>>> alvast heel errug bedankt! ps. als dit hier niet hoort...verplaats um dan...ik wist niet waar ik um neer moest zetten. |
niemand??!?!?!?
|
yes
now.. me zus heeft een jaar usa gedaan toen ze 16 was.. ze heeft een jaar High school gedaan en in een gast gezin gezeten.. ze vond het een super jaar en ikw il het ook gaan doen over 1 jaar voor meer info moet je maar ff vragen!! ok Liefs leonie |
Een jaartje in het buitenland studeren lijkt me echt leuk! Ik heb me sowieso al voorgenomen om naar de middelbare school een jaartje tussen uit te gaan. Dat heb ik ook wel verdiend na 13/14 jaar school http://forum.scholieren.com/biggrin.gif.
|
Citaat:
|
hey!
ik denk dat je hiervoor het best ff langs je decaan kunt gaan....... of wat meer info aanvragen van een bepaalde organisatie (bijv. EF) maar let wel goed op! ook veel reizen zijn van 16 tot 24 jaar ofzow..... dus vraag wat je mogelijkheden zijn..... liefz |
ok.. now me zus deed het naar de 4 mavo.. dus had ze al wel de papier en dus klaar met de mavo.. dus ging ze een jaar usa.. via EF!!!
daar zat ze in een gast gezin en ging daar gewoon naar school..maar ze heeft veel mee gemaakt bijv ze ging naar New York en Boston en Hawaii.. en sneeuw en.. voetbal op school en Seatlle... en naar allerlij staten enz.. nog veel meer.... maar ze ging via EF duss... nu is ze thuis.. dus moest ze met een nieuwe opleiding beginnen... mar ze mocht in de 2e stappen daarvan omdat ze al spaans had en veel dingen die ze in ned het eesrt jaar kregen dus ze heeft vet geluk gehad anders denk ut gewoon in de 1e maare.. als je nog wat vragen heb zeg het maar!! xx liefs leonie |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06. |