![]() |
aftrekke
hee kent iemand hier verschillende maniere om af te trekke ??
|
Als je een vriendin hebt kan ze je pijpen en trekken tegerlijkertijd.....(?) ennuh tsjah anders weet ik 't niej....I'm just a girl... :p
|
't Kan met links. En 't kan met rechts.
|
eerst op je hand gaan zitten je hand omdraaien. en met de linker hand
|
Met de hele hand,
met je vingers, draaien, van boven naar beneden, maar op zich blijft het nogal saai hoor! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, je handen krijgen nog wel bloed, anders zouden ze binnen vijftien minuten wel redelijk hard blauw-paars-zwart worden en afsterven! Het gaat er volgens mij om dat je zenuwbanen afgekneld zijn en niet meer kunnen communiceren. En dat gevoel komt dan met getil terug!
Maar idd kun je denk ik je spieren niet aanspannen, die werken via motorische zenuwen, dus ook dat werkt niet. Echter kun je wel je hand om je pik leggen en je dan aftrekken door je schouder op een neer te bewegen. Een beetje. |
Citaat:
|
Misschien kun je de stofzuiger eens proberen???????? :D :confused: :D
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
geen gezeik. Rukken aan die sjaak op de ouderwetse manier. Het gevoel blijft gewoon lekker
|
De bekkenstoot. neem een kussen, leg er een handdoek overheen en stoot met je stijve lul tegen het kussen. zelf nooit geprobeerd maar ik heb het weleens gelezen. Zelf vind ik met rechts nog altijd het beste. en soms hulp van wat plaatjes!! :cool: doet het ook altijd goed.
|
Ik las (volgens mij ook hier ergens op t forum) over een jongen die een gat in zijn matras had gemaakt om te masturberen... :rolleyes: als een soort nep-vagina zeg maar...
|
De Vreemdeling, hehe...
|
Ik heb gemerkt dat mij mn vriend euh kopjes maken het goed werkt.. valt een beetje moeilijk uit te leggen :confused: heb ik ergens gelezen ooit... euh mjah kweeniej :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
klaarkome in je vla, daarna je vriendin het laten opete :rolleyes:
|
www.sexwoordenboek.nl dar kan je meerdere vinden in het alfabet
|
up :nono:
|
slotje