Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Doet je ex je nog wat? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=357991)

??? 28-01-2003 18:09

Doet je ex je nog wat?

Denk je nog wel eens aan je ex.
Doet het je ondanks dat je blij bent dat je van hem af bent, en je een veel lievere vriend hebt nu, toch nog wat als je hem ziet (met zijn nieuwe vriendin) of op andere momenten???
laat ff een berichtje achter ben er benieuwd naar... ;)

Warsocket 28-01-2003 18:19

IK ben laatst nog met haar uit geweest (de 1e keer sinds het uit is) dat was op zijn zwakst gezegt raar...

CoveredEyes 28-01-2003 18:59

mhh das een moeilijke vraag!
Mijn situatie is precies wat je beschrijft!Ik ben heel blij dat het uit is, we hebben nu allebei een andere relatie maar komen elkaar nog geregeld tegen...Het is dan niezo dat t me nix doet...Als ik um dan zie met een ander meisje doet dat me toch wel wat...Ik heb 11 maanden met hem gehad en ik kan dan ook wel zeggen dat het mn eerste echte vriend was...Als ik foto's zie dan denk ik terug of um smsje van um krijg denk ik terug aan de tijd met hem maar anders niet.Het is voorbij en ik denk met verschillende herinneringen aan hem terug; goede en slechte.Ik weet dan neit goed welke het sterkst zijn maar goed dat maakt nu ook niets meer uit...

Ik hoop dat je hier wat aan hebt?!
*knuff*

steentje 28-01-2003 19:02

ik heb regelmatig contact met hem en hij blijft speciaal voor me...maar ik zou nooit meer iets met hem willen.

Chloe Siere 28-01-2003 19:31

ik heb 1 ex met wie ik het nog steeds heel goed kan vinden en wie ik dan ook nog vaak zie en spreek. ik heb nu met 1 van zijn beste vrienden met wie ik heel blij ben!
ik heb vaak spijt gehad dat ik het uit heb gemaakt met mijn ex en heb er wel eens over nagedacht om hem terug te nemen (waar ik meerdere malen de kans voor heb gehad). maar ik heb dit nooit gedaan.
nu ben ik daar super blij mee, want mijn vriend nu is echt geweldig! super lief en leuk...

snoopy 28-01-2003 19:51

ja, al mijn exen (klinkt alsof ik heel veel vriendjes heb gehad, maar dat valt mee) doen me nog iets. Ik ben toch ooit verliefd op ze geweest.

framboosje 28-01-2003 20:04

met de meeste heb ik nog steeds een goed contact (niet dat het er zoveel zijn, maar goed)... ze blijven me nog altijd iets doen ja! en 'k vind het op bepaalde momenten ook nog steeds moeilijk als ik mijn ex zie vrijen met zijn nieuw lief...

maar ja, daar valt nu eenmaal niet zo erg veel aan te doen é?!

Olafant 28-01-2003 20:08

Ze maakt me pissig.

kastdeur 28-01-2003 20:16

Citaat:

??? schreef:
Denk je nog wel eens aan je ex.
Doet het je ondanks dat je blij bent dat je van hem af bent, en je een veel lievere vriend hebt nu, toch nog wat als je hem ziet (met zijn nieuwe vriendin) of op andere momenten???
laat ff een berichtje achter ben er benieuwd naar... ;)

nein:)

lieve 28-01-2003 20:22

Tuurlijk denk ik nog aan hen,
ze hebben zowiezo een deel uitgemaakt van je leven.
Ik kom hen nog vaak tegen op fuiven enzo.
+ mijn huidige vriend en m'n ex. (hoewel het grote leeftijdsverschil)spelen in dezelfde voetbalploeg. Dus... ik zie hem af en toe nog steeds daar, of op fuiven.
We spreken nog tegen elkaar, enzo. dus geen probleem voor mij!
En af en toe vin ik het wel leuk dat ze jaloers kijke als ik met m'n huidige vriend plezier aant maken ben. Ofzo... ik weet nie, mor ik vin da wel ietske plezant :rolleyes:

Rah Digga 28-01-2003 21:28

Heel veel zelfs :(
Maja k ben dan ook helemaal niet blij dat het over is ;)

AlmereGirl 28-01-2003 21:43

Ik denk nog heel vaak aan mn eerst vriend.
Maar niet op de manier van; ik wil hem terug.
Gewoon van; hoe zou het met hem zijn enzo.

Maar gelukkig spreek ik hem nog regelmatig

Thomas 28-01-2003 21:49

Eerlijk gezegt denk ik nog maar zelden aan haar. De momenten dat ik wel aan haar denk ik als mijn huidige vriendin over haar praat oid. Het doet me iig helemaal niets meer.

jnieuwelaar 28-01-2003 23:22

Ik ga regelmatig bij ze langs en ze gaan regelmatig met mijn vrienden en mij op stap. Ik kan echt supergoed met die meiden overweg. Waarom ook niet he?

miro 28-01-2003 23:25

Mijn ex doet me helemaal niks meer. Ik denk er af en toe alleen nog aan hoe ik in godsnaam met zon enorme eikel 2 jaar heb kunnen gaan.

spacegirl 29-01-2003 08:19

nee niks meer

berteltje 29-01-2003 10:30

De ene wel... Maar die mag ik gewoon nog steeds graag...
De ander niet..... brr, ik word bijna misselijk

iron-flower 29-01-2003 10:35

Niet veel meer.

CrUeLInteNtioNs 29-01-2003 10:46

Hmm ik bennanderhalf jaar lang met hetzelfde meisje geweest en heb het toen uitgemaakt, omdat ik iemand anders leuk vond, achteraf heb ik hier wel spijt van gehad, maarre nu ik haar weer een paar keer tegen ben gekomen en ze echt zo erg veranderd is ben ik er wel blij mee dat ik het uit heb gemaakt

xXxEvaxXx 29-01-2003 11:00

Nee, niet echt...
Mijn ex-vriendje waarmee het net uit is ( lees : 2 en een halve week ) is heel erg verdrietig, dit vindt ik wel lastig.
Maar als ik hem zie....., nee het doet me niet veel.

is dat raar? :confused:

italianboy 29-01-2003 11:07

ja, hoor

als je niet met ruzie uit elkaar gegaan bent dan is er toch geen reden dat je diegene niet meer enigzins leuk vindt..

Je bent ooit op haar gevallen en dan nu opeens zou dat niet meer zo zijn. Ik vind mijn exen leuk, maar niet leuk in de zin van ik zou weer wat met ze willen. Maar ik zie wel goed waarom ik ooit op ze ben gevallen en denk; ja ze zijn leuk :)

Maar mijn huidige vriendin is 10 x leuker :D

ps: als er voorvallen zijn geweest lijkt het me logisch dat je ex niet meer zo leuk vindt.

Roos 29-01-2003 11:22

Hmm ik heb met de meeste exen niet veel contact meer. Ik zou ze nooit opnieuw leuk kunnen vinden. Een ex is een ex, ik heb zelf het (op 1 jongen na) met ze uitgemaakt omdat ze eigenschappen hadden die me niet aan stonden.

Één jongen, die nooit officieel mn vriendje is geweest, is nu m'n beste vriend.

Een andere jongen spreek ik bijna nooit meer, maar vind ik nog wel leuk. Ik zou niets met hem willen, maar hij is wel leuk om mee om te gaan.

Rufus Lee 29-01-2003 12:06

m'n ex doet me helaas nog wel wat :(

ik had eigenlijk liever gehad dat we met ruzie uit elkaar waren gegaan, dan zou ik tenminste een rede weten waarom het uit is gegaan :o

miekmuis 29-01-2003 12:16

Mijn ex wekt alleen nog een hoop agressie bij me op.
Maar verder niet, geen jaloezie meer omdat ie nu een nieuwe vriendin heeft... alleen nog een helehoop haat, maar die zal er ook altijd wel blijven.

Een andere ex van me doet me nog wel echt wat... soms ben ik weleens jaloers dat hij nu een nieuwe vriendin heeft, terwijl ik het zelf uitgemaakt heb. :confused:
Achja, maar daar ben ik nu gewoon vrienden mee. :)

En verder heb ik nu een vriendje die echt super is. Dus aan mijn exen heb ik geen behoefte meer :)

luckyleo 29-01-2003 12:43

Tuurlijk denk ik nog wel eens aan me ex, maar ik kan er nu wel goed mee leven. Zij een nieuwe vriend, ik een nieuwe vriendin en we gaan gewoon normaal met elkaar om. Soms denk ik nog wel eens terug aan leuke momenten :)

*blue angel* 29-01-2003 12:45

Citaat:

steentje schreef:
ik heb regelmatig contact met hem en hij blijft speciaal voor me...maar ik zou nooit meer iets met hem willen.
idem hierzo!

duister_meisje 29-01-2003 13:35

Als ik aan mn ex denk walg ik gewoon van hem
ik ben ontzettend blij dat het uit is, en hoop echt dat ik hem nooit en te nimmer meer hoef tegen te komen!

en de meisjes die ooit nog iets met hem zouden krijgen hebk echt medelijden mee...

liefs, mij

Dusjcrib 29-01-2003 17:24

Ja, hij doet me zeker nog wel wat. Ik denk dat dit ook heel normaal is. Wanneer mn ex een nieuwe vriendin krijgt zal ik dat ook heus wel even moeilijk vinden, ookal zou ik zelf allang een nieuwe vriend hebben.

Ooit hoorde ik bij diegene en deelden wij alles met elkaar, was ik degene die altijd in zijn gedachtes zat etc. Het is dan toch eventjes moeilijk als iemand anders die plaats inneemt, ookal heb ik dit zelf veroorzaakt.

nancetjuh 29-01-2003 17:46

Citaat:

Rah Digga schreef:
Heel veel zelfs :(
Maja k ben dan ook helemaal niet blij dat het over is ;)

ben ik het helemaal mee eens :( ik ben ook niet blij dat het over is maar we blijven gelukkig vrienden dat is al heel wat ik wil hem trug maar hij vind dat ie zelf het type niet is om een relatie te hebben *snik*

D1984 29-01-2003 17:53

Ja, mijn ex doet me nog heel veel. Ik krijg haar niet meer uit m'n hoofd, echt irritant. Het is ook pas een week voorbij maar we zullen (hebben we afgesproken) altijd maatjes blijven, dus ze zal me altijd wat blijven doen. Vraag me alleen mogelijk of dat nog mogelijk is; maatjes blijven na een relatie.

~Dark Voice~ 29-01-2003 18:20

Citaat:

D1984 schreef:
Ja, mijn ex doet me nog heel veel. Ik krijg haar niet meer uit m'n hoofd, echt irritant. Het is ook pas een week voorbij maar we zullen (hebben we afgesproken) altijd maatjes blijven, dus ze zal me altijd wat blijven doen. Vraag me alleen mogelijk of dat nog mogelijk is; maatjes blijven na een relatie.
Ik kan niet geloven dat jij serieus nog maatjes wil blijven met zo'n gigantische bitch! Maarja, wie ben ik..

nare man 29-01-2003 18:24

Mijn enige officiële erkende ex doet me absoluut niks meer. Ik zie en spreek haar nooit.

faith666 29-01-2003 18:42

Citaat:

*RainBow* schreef:
ik heb 1 ex met wie ik het nog steeds heel goed kan vinden en wie ik dan ook nog vaak zie en spreek. ik heb nu met 1 van zijn beste vrienden met wie ik heel blij ben!

Met dit gedeelte ben ik het eens, is bij mij bij een van me exen ook zo, de ander heeft me voor zo'n idiote keuze gesteld :mad: dat ik t uitgemaakt heb en die hoef ik ook nooit meer te zien....hij is gewoon te ver gegaan.
De ander is dus ene hele goede vriend van mij, heeft wel een paar maanden geduurd voordat we weer met elkaar konden knuffelen enzo maar nu is hij echt mijn maatje!

MelodyofÐeath 29-01-2003 18:46

Citaat:

miro schreef:
Mijn ex doet me helemaal niks meer. Ik denk er af en toe alleen nog aan hoe ik in godsnaam met zon enorme eikel 2 jaar heb kunnen gaan.
zelfde hier

irriteer me ook vreselijk aan zijn posts op het forum... enorme baggerkwal is het, medelijden met de mensen die met hem omgaan, maarja

Destrøyer 29-01-2003 18:47

nee, totaal niet meer

Jadis 29-01-2003 20:10

Citaat:

loesje:
laatst mijn eerste vriendje teruggezien. Jeee wat is 'ie mooi en wat zwetst hij verschrikkelijk.
Verliefd? Al een tijdje niet meer. Meer een kwestie van ego.

Alicia Silverstone 29-01-2003 21:01

Ik denk nog bestwel vaak aan m'n exen. Vooral m'n eerste "echte" vriendje zal altijd een speciaal plekje in m'n hart houden. Als ik nu de kans zou krijgen om weer wat met hem te krijgen en voor de rest van m'n leven bij hem te blijven, zou ik het zeker doen.
Toen ik daarna weer een vriendje kreeg dacht ik ook nog vaak aan m'n eerste vriendje. Ik ging toch een beetje vergelijken enzo.
En als ik eenmaal van iemand hou, dan zal dat nooit meer echt verdwijnen. Dat is ook duidelijk te merken als ik hem weer zie, niet dat dat nou zo vaak gebeurt, maar dan voel ik weer al die liefde en pijn.
Vooral als ik dan zie dat hij weer gewoon me een nieuwe vriendin loopt, dan voel ik me echt een ongelooflijke sukkel dat ik nog wat voor hem voel.
Maar ik spreek m'n exen eigenlijk nooit meer en dat is maar beter ook. :)

Triloxigen 30-01-2003 11:09

Ze doet me niks

Optima 30-01-2003 11:10

mijn ex is dood en al begraven

Emants- een nagelaten bekentenis

elledc 30-01-2003 11:21

Soms denk ik er wel eens aan terug, dat het mooi was maar dan vraag ik me af waarmee ik me toch heb beziggehouden, ik heb er veel uit geleerd en het heeft me ook gevormd maar ik zou het zeker niet terug willen, het is vergeten en weg met de wind.

Fiek 30-01-2003 12:08

ik denk nog heel veel terug aan mijn eerste vriendje...denk niet dat je die snel zal vergeten.....!

Precious lady 30-01-2003 12:09

mijn ex doet me zeker nog iets!!
Het is 8 maanden uit geweest en we hebben allebei er relaties tussen gehad,maar k bleef steeds aan em denken.
Nu zijn we alweer 2 maanden samen en het gaat nog beter dan eerst! :D
Soms vraag ik me toch wel af of ik bij em terug benb gegaan omdat het zo vertrouwd is :confused:
Maar ik denk dat de tijd het kan uitwijzen of het een goede beslissing is dat we nu weer samen zijn!

B17V 30-01-2003 16:35

nope..stomme trut!!!;)

46and2 30-01-2003 17:19

Ja de meeste wel, maar dat merk ik vaak pas wanneer ze bijvoorbeeld een nieuwe vriendin hebben. De eerste doet me nog het meest hoewel ik er niks meer mee zou willen hebben.

PlasTuut 30-01-2003 17:59

ze doen me eigenlijk niks meer, het klinkt heel bot maar ik heb de vorige keren echt altijd spijt gehad nadat de verkering uit was, omdat er altijd nog 1 jongen in mn hoofd was waarmee ik ze allemaal vergeleek, en dat was heel moeilijk omdat die jongen wel heel erg speciaal voor me was, geen van hun was zoals hem, nu heb ik godzijdank :D weer iets met hem, na 1.5 jaar en ik ben zo onwijs blij dat ik niet begrijp wat ik met die andere jongens moest :confused:...

a new noise 30-01-2003 18:24

Ze doen me niets op DIE manier, maar mijn exen zijn wel ok.

shuriken 30-01-2003 21:32

heel erg veel :(

B17V 24-01-2004 13:41

mn ex doet me zeker nog wat..zeker omdat t pas 2,5 dag uit is..enzo

lotjesnotje 24-01-2004 14:00

uhmzz niet echt... we zijn gewoon vrienden vrij goede vrienden zelfs... als hij een vriendin heeft vind ik het leuk voor hem enzo

wij zijn ook uit elkaar gegaan omdat bij ons allebij het gevoel over was...

MissMorena 24-01-2004 14:22

Ja mij doet het ook nog heel veel maar dat komt omdat het pas een weekje uit is na 19mnd.
En ik ben er niet blij mee dat het over is :(

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:43.