Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   What to do when love isn't love??? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=358178)

NeoPyX 28-01-2003 19:45

What to do when love isn't love???

Hey,

Ik had eens een vraagje...
Wat te doen als je niet meer echt van elkaar houd, maar wel bij elkaar blijft, omdat de sex wel goed is??

Graag wat reacties :P

Chloe Siere 28-01-2003 19:47

als jullie er allebei vrede mee hebben, waarom niet?
k zou het zelf niet doen.

framboosje 28-01-2003 19:50

wel, volgens mij moet je gewoon alletwee beseffen dat jullie bij elkaar blijven voor de sex en voor niets anders... want als één van de twee toch nog gevoelens heeft voor de ander, kan het el eens goed verkeerd lopen... 't is echt héél belangrijk dat jullie héél erg eerlijk zijn tegenover elkaa daarrond! als jullie alletwee 100% zeker zijn dat geen van jullie beide gevoelens heeft kan het volgens mij wel... maar als er dan weer wel gevoelens bij komen kijken, moet je natuurlijk ook wel zo eerlijk kunnen zijn dat te zeggen...

Jordana 28-01-2003 20:01

Als jullie er allebei vrde mee hebben dat er nix anders meer is, ja , waarom niet.Maar denk wel dat het probleem zal komen wanneer je op iemand anders verliefd wordt.Dan kan je elkaar alsnog kwetsen.

Thomas 28-01-2003 21:53

Jezelf afvragen waar je mee bezig bent..

CoveredEyes 29-01-2003 08:08

Citaat:

Wawl schreef:
Jezelf afvragen waar je mee bezig bent..
Jah idd...Izelf zou het nooit kunnen!!Maar je moet het zelf weten vind ik...

xXxEvaxXx 29-01-2003 12:28

een sexrelatie beginnen ???

perseus 29-01-2003 12:56

Citaat:

xXxEvaxXx schreef:
een sexrelatie beginnen ???
die heb je dan al ;)

sas_andrea 29-01-2003 14:28

Nou, als jij het oke vindt en zij ook, waarom niet? maar praat wel met haar over jullie gevoelens. Want stel zij houdt nog wel van jou en doet t dus uit liefde en jij alleen maar uit geilheid is dat best rot voor haar.

Ikzelf zou t niet kunnen. Voor mij is sex een soort voltooiing van liefde en niet alleen maar van geilheid. Ik moet echt van die persoon houden al ga ik met hem naar bed.

Dusjcrib 29-01-2003 17:22

Ik zou het zelf niet kunnen denk ik.. Ik zou het veels te moeilijk maken en er veels te veel over na gaan denken.

Voor anderen echter, wanneer je er allebei akkoord mee gaat, en het echt duidelijk is dat het puur om de seks gaat, niks mis mee toch?

Er ontstaan natuurlijk wel problemen wanneer er iemand verliefd wordt op een ander o.i.d.

Pinnemuts 29-01-2003 17:25

Als je daar alletwee mee akkoord gaat zie ik niet aan waarom je het niet zou doen in afwachting dat je iemand anders hebt.

Jadis 29-01-2003 20:27

Dan moet je het uitmaken en gewoon eens in de zoveel tijd afspreken: zullen we dan sex hebben?

Optima 30-01-2003 11:15

walk the other way

Precious lady 30-01-2003 13:25

Citaat:

framboosje schreef:
wel, volgens mij moet je gewoon alletwee beseffen dat jullie bij elkaar blijven voor de sex en voor niets anders... want als één van de twee toch nog gevoelens heeft voor de ander, kan het el eens goed verkeerd lopen... 't is echt héél belangrijk dat jullie héél erg eerlijk zijn tegenover elkaa daarrond! als jullie alletwee 100% zeker zijn dat geen van jullie beide gevoelens heeft kan het volgens mij wel... maar als er dan weer wel gevoelens bij komen kijken, moet je natuurlijk ook wel zo eerlijk kunnen zijn dat te zeggen...
Ík ben het hier helemaal mee eens :D
En praat er echt over anders kunnen er rare dingen gebeuren als een van jullie verliefd word op iemand anders....

B17V 30-01-2003 16:43

sexrelatie..
een vrije relatie...??

ShoarmaSchaap 30-01-2003 17:59

wat je meot doen? neuken nu het nog kan ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00.