![]() |
hoeveel betalen jullie? ... en nog wat
hoeveel betalen jullie voor bv een pil xtc of speed? (dat bestaat niet! :eek: jawel, dat bestaat wél :rolleyes: ) ik betaal dr nu 5-7 euro voor, maar wordt ik nu niet een beetje genept ofsow? zou ik nl niet zo leuk vinden... :p
en waar haal je de mensen vandaan waar je het haalt? van het internet ofsow?¿ ik ken dr wel een paar waar ik weles wat van krijg, maar die zijn nu massaal op stage! :mad: :( dus... senk joe! groets, plein |
Citaat:
Gemiddeld tegenwoordig pilletje per stuk 3 euro ofzo, grammetje speed ook zoiets 3 euro. (haal ik zelden meer trouwens). en tja mensen waarvan je het koopt, iig niet van internet. kan via zat verschillende mensen regelen, contacten zat dus lukt altijd wel. heb momenteel ook zelf nog wel een voorraadje liggen van van alles waar ik wel ff mee vooruit kan. das allemaal geen probleem. |
Ik betaal rond de 4 euro voor een goede pil..
Maar als je ze in discotheken haalt.. betaal je vaker wel wat meer.. |
ik dacht altijd dat die shit veel duurder was :eek:
|
Citaat:
|
5 euro voor een pil is wel veel. Dat betaal ik alleen als ik zeker weet dat het echt goed spul is.
meestal kost een pilletje iets van 3 euro. 4 soms. En speed, voor goede speed zonder waspoederzoooooi iets van 6 a 7 euro per gram. Je kunt veel goedkoper krijgen maar da's vaak ook bijzonder kut. |
Citaat:
En anders bij vrienden die net een handeltje hebben lopen. |
Citaat:
|
2 euro ,duurder zul je hier niet snel vinden ,3 euro is redelijk normaal hier
|
aaaaargh! :eek: dat vind ik niet koel!!! :mad:
na gut, dan weet ik iig waar ik aan toe ben.. hoort speed trouwens zo zout te smaken, of zit er dan idd waspoeder of iets dergelijks in? :confused: naja, toch bedankt! ;) |
Totaal geen ervaring in deze contreien, dus ik luister met grote ogen en open mond, of andersom.
Anyway, wordt speed ingenomen als zwartwit (poedersnoepje) ofzo? |
Citaat:
|
Nah ligt eraan waar je het weghaalt in mijn buurthuis heb ik het voor 2,50 euro per stuk en op stap 3 voor 10 euro maar das normaal hier soms ook 5 euro... Het ligt er meer aan of je diegene kent...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:39. |