![]() |
Max Payne
http://www.armchairempire.com/images...ayne-ps2-2.jpg
Wat vinden jullie van MAX PAYNE? (Graphics, spel ETC. ETC.) Ik vind 'm nog steeds geweldig (y) |
wel tof spel, maar beetje minder van het uiterst simpele einde
|
Cool spel. Einde is klote. Te snel uitgespeeld. Duurt wat lang voordat vijanden en Payne doodgaan (4 keer in de borst schieten met pistool?) En dan light het spel weer in de kast.
|
Einde is idd nogal afgezaagd, net als bij Return to Castle Wolfenstein.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een heel mooi spel, goede graphics, goede gameplay, goede humor en goed verhaal. Ok, het was dan misschien niet het meest diepgaande verhaal ooit maar het leek zo heerlijk veel op dat van een standaard actiefilm, met de tragische held die wraak neemt op legers bad guys en zo. Jammer dat het ietwat aan de korte kant is, maar voor de rest is het echt een top spel. (y)
|
Vond het op sommige plekken wat tegenvallen, niet allemaal zo realistisch...En behooorlijk eentonig.
|
Vond 't leuk om te spelen, alhoewel ik vergelijkbare games als bijv. Mafia leuker vond om te spelen, doordat het verhaal beter is, en de sfeer.
Maar MP is absoluut geen slechte game. |
Ach, Max Payne is gewoon een kick-ass spel, geen discussie mogelijk.
En wat betreft RTCW, die koop/download/brand je toch niet voor de singleplayer mode :confused: |
Leuk spel hoor, alleen beetje jammer dat ie op mn nieuwe pc niet werkt door XP, alle fixes al geprobeerd en nix helpt. Op mn ouwe computer constant gespeeld, zeer mooie graphics (voor toen) en er zat zelfs nog een beetje verhaallijn in. :)
|
Citaat:
Maar die grote nazi boss (Heinrich) is idd goed gemaakt (y) |
Zalig spel....
vooral dat je kan bullet dodgen vind ik echt te gek.... alleen het einde is inderdaad een beetje slecht. |
Citaat:
|
vette sfeer, wel makkelijk en snel saai daarom
|
Citaat:
dus, kunnen ze toch wel alletwee een zwak einde hebben :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
*Max payne is ook een van de betere (vind ik) ehm tja het einde was best makkelijk ja.. alleen als je het einde naderde gingen die mannen echt niet snel dood na 5x schieten pas :eek: ...
maar goed hij is wel mooi en goed gemaakt (y) * |
Jammer dat je het zo snel uitspeelt maar was wel verslavend genoeg om paar uurtjes slaap er voor te missen :)
|
Wanneer kwam max payne 2 uit? :confused:
|
te snel uitgespeeld, was wel leuk om te spelen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20. |