![]() |
Wie hebben er een GameCube?
En welke spellen heb je erop? Ik heb Super Mario Sunshine, James Bond 007: Nightfire en Super Smash Bros. Melee (dit spel rulez)
|
ikke :)
super mario sunshine / super smash brothers melee / nba courtside ik huur vooral spellen voor de cube ;) |
Ikke. Spellen: Super Mario Sunshine, Harry Potter ( :o Wel lol) en Lost Kingdoms. Ik ga iig zelda en FF kopen, verder weet ik het nog niet.
|
Citaat:
|
ik,
- burnout - harry potter 2 - smbm - luigi's mansion - Resident evil - Mario shunshine |
ik heb mArio Sunshine (-- schijtspel
Smash Brothers, (-- wel zeer koel Eternal Darkness (-- ook zeer koel Iemand Mario met me ruile? |
met:
Super Mario Sunshine Starfox adventures Smash Bros. Melee Spiderman (verrek, al mijn spellen beginnen met een 's' :) ) |
Met de volgende spellen:
- Wave Race: Blue Storm - Crazy Taxi - Super Smash Brothers Melee - Eternal Darkness - Bloody Roar: Primal Fury - Capcom vs SNK 2: EO - International Superstar Soccer 2 - Resident Evil |
Moi met:
(Amerikaanse Wavebird (laat m inporteren, scheelt 15 euro)) spellen: SSBM Star Fox Adventures Eternal Darkness Super Monkey Ball Star Wars Rogue Leader 2 Super Mario Sunshine |
Ik heb der ook 1, en hoewel die nog niet ze allerbeste kanten heeft laten zien, heb ik der dikke lol mee :).
Spellen(die ik heb): -Super Mario Sunshine -Resident Evil -Sega Soccer Slam -Star Wars: Rogue Leader -Super Smash Brothers Melee -Wave Race: Blue Storm -Timesplitters 2 -Super Monkey Ball Spellen die ik binnen enkele maandjes wil hebben: -Metroid Prime -Zelda: The Wind Waker -The Two Towers -Hitman 2 -Resident Evil 0 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Op lange termijn verliezen ze veel terrein. Ik hoop niet dat nintendo wegvalt, hoe meer concurrentie/keus hoe beter! |
vriend van me heeft GC
dus ik kom daar vaak langs ;) ben en blijft altijd een Nintendo fan ;) heb nooit van playstation gehouden :rolleyes: :p |
Ik heb er een met:
- Timesplitters 2 - Eternal Darkness - Super smash brothers - Burnout - Tony Hawk 3 - Super Monkeyball Citaat:
Citaat:
|
Ik heb er een: Super Mario Sunshine, Smash Brothers melee, rogue Leader 2.
|
Citaat:
ja... zijn ook de enige spellen waar ik ECHT op wacht... |
ikke met:
2 joypads (1 wavebird) super mario sunshine super smash bros melee rogue leader resident evil 1 timesplitters 2 tony hawk 4 burnout zelda is al gepreordered, hoewel ik twijfel of ik geen freeloader zal gaan kopen om vervolgens zelda al in maart te kunnen spelen (importeren uit us) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik koop hem als Zelda en Mario Kart uitzijn
|
Citaat:
ik weet niet of ik wel een gamecube zou willen hebben, maar als er geen vervanging voor deze pc komt .. dannneuh.. he, dus. maar die gameboy SP is ook wel heel geil Citaat:
|
Citaat:
|
"ja... zijn ook de enige spellen waar ik ECHT op wacht..."
er zijn er toch nog veeeel anderen hoor. De games waar ik op wacht zijn ook zelda en FF, maar daarbuiten wil ik ongelooflijk graag metroid prime, de capcom 5, f zero, soul calibur 2, animal crossing 2, thps, splinter cell, hitman 2, ... spelen. Meer dan genoeg goede games dus, waarschijnlijk ben ik er zelfs nog vergeten, en zijn er nog niet aangekondigt, of zijn er onbekende (ongehypete) games dat superchic worden zoals eternal darkness. |
ik................... heb hem
met een paar spellen dur bij maar ik w8 vooral op: zelda, wario en de rest die ik vergeet :rolleyes: |
Citaat:
|
videoland :rolleyes:
|
Citaat:
|
TIMESPLITTERS 2 !!!! ik heb zelfs 2 platium awards !:D
starfox monkey ball ssbm en nog een paar, maar ik wacht op Metroid prime en zelda (onder andere ;)) |
bij onze videotheek kun je wel al gamecube spellen huren :p (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
en ook zo'n goed antwoord op mijn vraag.. |
nee echt, time splitters 2 is blits.
zie het als een verbeterde versie van perfect dark 64 moet je een keer spelen :p |
Citaat:
Ik vond het spel een beetje plastic, kweenie ken nie goed uitlegge, zit niet zo'n lekkere sfeer in :) verder wel goed spel :p |
Citaat:
ach gut echt ja hier wel bij: sassenhei,noordwijk,lissen hebben ze allemaal gamecube spellen |
ik heb zelf nog geen gamecube maar ik ben al halfewege met het sparen ervoor en al mijn vrienden hebben er een.
Need for Speed hot persuit 2 --- afgang :mad: Mario sunshine --- gaat wel (jammer geen 2 player mode) :mad: Star Fox advengers --- redelijk cool (jammer ook geen 2player mode) :mad: donald duck Quak Attack --- saai (n) super smas bros. melee --- VET SUPER GAAF! :D |
Citaat:
|
Die!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Citaat:
fijn.................. :rolleyes: |
Citaat:
|
daar kom ik eigenlijk niet zo vaak ;)
|
kheb dr ook 1, met 10 spellen ofzow. Een hoop shit, maar met Eternal darkness, ssbm, sms en monkey ball als toppers
|
Citaat:
|
Citaat:
alleen kan je vogens mij nog beter een spel kopen omdat dat nog goedkoper is ;):) |
Citaat:
|
Citaat:
|
jah, maar ik koop toch liever, en ik lees meestal reviews op het internet en vraag/speel bij vrienden. Werk net zo goed.
|
Niemand een serieus antwoord op de spelhuurvraag? dan niet...grmmbll..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:10. |