![]() |
Vwo & em
Wat kun je daarmee worden en wat willen degenen die dit hebben worden?
|
Je kan toch rechten studeren met elk profiel?
|
Citaat:
|
Je kan heel veel opleidingen gaan doen, alleen niet medisch of technisch, maar ja dat wil ik ook niet http://forum.scholieren.com/smile.gif
Ik ga iig Communicatie en Informatiewetenschappen doen, maar op websites en in folders van univresiteiten staan vaak schema's voor de profielen die je nodig hebt bij een opleiding. |
je kan er heel veel mee, veel dingen in de economie enzo, maar ook gewoon algemene dingen, zoals rechten enzo.
|
heel veel opleidingen kan je met elk profiel volgen! alleen specifieke opleidingen waarbij je zo wel kan verzinnen dat je daar een vak als biologie, natuurkunde, frans oid voor nodig heb niet.
met e&m wordt je wat meer voorbereid voor opleidingen met (logisch) economie, maar dit wil niet zeggen dat je daar niet naar toe kan zonder dat profiel! (met c&m en ecd bijvoorbeeld kom je d'r ook! Ik weet niet eens of ec wel verplicht is, kheb ooit een boekje gehad en volgens mij stond daarin dat je met elk profiel economie kon volgen, alleen moest je minimaal wia2 hebben ofzo) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:46. |