![]() |
[aquarelletjes] khoop dat het lukt
kweet niet of het zo lukt.. kheb er helemaal geen verstand van ..
als het niet lukt.. sluit hem dan maar \\fs-ll01\users$\011648\Mijn Documenten\Mijn afbeeldingen\bloempje.jpg uw mening aub |
niet gelukt dus..
|
Je moet het plaatje eerste uploaden bij een een of andere pagina. Zoals hier: http://www.theforumisdown.com/upload/upload.php dan moet je gewoon bladeren en dan op upload douwen en het adres dan kopieeren en hier plakken. :)
|
ding is telkens te groot.. (geen verstand van dus..)
|
Die dus niet, die doet het hier niet. Deze doet het hier wel. Wel even aanmelden.
|
[IMG]http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=50890[/IMG]
nu misschien?? jaah!! de andere komt zo.. (hoop ik) [IMG]http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=50891[/IMG] en misschien doet deze het ook nog wel.. maar goed.. meningen?? (kritiek, wat kan beter ed) ow ja.. dank u voor uw hulp ;) |
mijn reactie: wow, echt ontzettend mooi, vooral de bloemen!!! heb je die nagetekend van echte bloemen of een andere aquarel??? ik vinnem heel mooi, andere is ook heel mooi, vooral water, maar vin de brug ensow net iets'té netjes, had wel wat slordiger gemogen, da vinnik mooier, maar das een kwestie van smaak en dat staat los van t feit dat je onwijs getalenteerd bent als je t mij vraagt(y)
|
*bloost achter de computer* bloemen en brug nagetekend van plaatje (foto-achtig iets), was opdracht... alleen bij dat plaatje van de brug heb ik nog wat dingetjes bijverzonnen.. (hij staat er alleen niet helemaal op.. blaadje was net iets te groot)
|
zowiezo mooi, nagetekend of niet..
ga zo door :) |
De bloemen zijn idd erg mooi, ik vind alleen dat landschap wat minder. Tuurlijk zitten er wel mooie stukjes in, maar ik vind de streepjes in het water niet echt geweldig overkomen en de schaduw onder de brug is wel erg zwart, wat de dieptewerking van de brug niet ten goede komt.
Maar ik vind natuurlijk wel dat je door moet gaan, en dat je zeker getalenteerd bent :) |
Mooi!
Zet om de links even de IMG tags, dan zie je ze direct. op het forum. vb: [IMG ]http://www.delinkvanjouplaatje.nl[/IMG ] (zonder die spaties) |
Zeker wel mooi :eek: (y)
ga zo door :) |
Citaat:
|
|
als je mij nou ff quote zie je hoe t moet, haal ik mn post zo weg want jij moet ze zelf posten vinnik :P
|
ik word er niet geil van sorry. wel netjes gedaan (y)
|
Citaat:
|
kzal morgen op school ff kijken wim wok (danku danku)
kdenk niet dat ik het zo snel door heb (mag maar ff op internet) |
Citaat:
|
ik vin bloemen erg mooi gedaan
maar brug vin ik minder, ten eerste lijkt het perspectief niet echt te kloppen en detail is nie echt fantastisch probeer es wa minder cliche beelden te schilderen... |
Citaat:
heel mooi gedaan, vooral die bloemen idd |
Citaat:
maar dank u voor uw tips :) |
De eerste is gewoonweg fantastisch! Dikke proficiat daarvoor, durf wedden dat je er mooie cijfers voor gekregen hebt! Bij de tweede lijkt op t eerste zicht idd iets niet te kloppen, maar hij is zeer netjes gedaan.
Zoals hier eerder al gezegd werd: je hebt zeker wel talent! |
jij bent 16???
|
Citaat:
so? jong geleerd, oud gedaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een gelukkige verjaardaag!! *hoopt dat ze de eerste is vandaag :p*
Maar wat die leeftijd betreft, als je talent hebt dan heb je dat ook op jonge leeftijd. Je kan wel altijd je stijl ontwikkelen en je werk verbeteren, maar talent is er gewoon of dat is er niet. |
je bent niet de eerste.. :p
onderweg naar de computer kwam ik de halve school al tegen :D danku :) |
niet mijn soort onderwerp, maar wel zeer netjes gedaan...
zeer netjes... >> En nog gefeliciteerd :) |
gefeliciteerd :)
|
en gefeliciteerd inderdaad! Erg mooie aquarelletjes? Is het met verf, ja he? Ik dacht eerst potloden, maar dat lijkt me ook niet. Ik vind die eerste ook 't beste...
|
ja (heel erg) verdunde plakaatverf
|
ECHT!? Sow, heel erg goed dat je met dat cheape kutspul zoiets hebt kunnen maken! Ik wil je weleens met echte aquarel zien werken!
|
als je wat voor me koopt wil ik best wel wat maken :p
|
hehe, ik weet niet hoor, maar ik ben ook maar een arme student... :) Gaat nog best veel geld zitten in zo'n opleiding aan de kunstacademie... houtskool's a bitch :D
|
houtskool is leuk.. (krijg je alleen wel hele vieze vingers van..)
|
De bloemen vind ik erg mooi gedaan, alleen niet bijzonder.. Maar dus wel mooi.. De brug vind ik helemaal niets.
|
Citaat:
|
*is jaloers* :( :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:34. |