![]() |
Anal sex is beter
UIT ERVARING VIND IK ANAL SEX HEEL NORMAAL. OF JE HOMO OF NIET, BIJNA EEN IEDER HEEFT WEL EENS GEDAAN. DE KANS OP SEX LUST IS ENORM GROOT EN DE VARIATIE IS ONBEPERK.
HOE VINDEN JULLIE ( MAN OF VROUW) VAN ANAL SEX? WEL EENS GEDAAN....VERTEL ME EENS :p |
Volgens mij heb je dat al te vaak gedaan want je capslock zit vast door het sperma ;)
|
auw
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat staat hier in godsnaam (in het nederlands)? |
Citaat:
dat anale sex normaal is en dat hij om ervaringen vraagt. en iets met variatie, maar ik snap dat niet veel variatie met anaal :confused: in hoeveel standjes kun je anaal in godsnaam doen :confused: |
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=242976 is slechts een van de vele topics hierover..
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
- Je vindt iets uit ervaring heel normaal :confused: OF JE HOMO OF NIET - Werkwoord? BIJNA EEN IEDER HEEFT WEL EENS GEDAAN - Owjah? DE KANS OP SEX LUST IS ENORM GROOT - :confused: De kans dat je geil bent is vast heel groot, maar wat dat hier mee te maken heeft? DE VARIATIE IS ONBEPERK - Ten eerste is het onbeperkt, ten tweede snap ik niet over welke variatie het heeft, zijn er heel veel anale standjes ofzow? En zo ja, die zijn er bij normale sex toch ook? HOE VINDEN JULLIE ( MAN OF VROUW) VAN ANAL SEX? - Wat vinden jullie van... WEL EENS GEDAAN....VERTEL ME EENS - Toch nog zes woorden die enigszins ergens op slaan :) Owjah, het is ANALE SEX. :rolleyes: |
:eek: Anale seks, ok, maar die schrijfwijze, EEK :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
maar nu weet ik dat ik me nergens zorgen over hoef te maken. En idd, je moet het natuurlijk niet in 1 keer doen... Wat ook goed helpt is om eerst je hol goed te laten vingeren... |
Citaat:
NOT :P :D |
Nederlands wordt toch ook in Suriname gesproken, dus ik vind 't ook een beetje vreemd dat z'n spelling zo slecht is...
|
Citaat:
|
Ja, en Alt-F4 als je op't forum komt is nog beter
|
Het heeft wel iets.
|
Van dat soort hoofdlettergebruik krijg ik spontaan een slappe.
|
Citaat:
Gelukkig maar. :D :D |
1 woord: AAMBEIEN!!!!!
|
Ik ken het gevoel niet, misschien is het wel fijn, maar zolang ik bezet ben (vriendin), wil ik geen anale seks ontvangen. Geven is iets anders.
|
Citaat:
Ik vond het de eerste keer ook best een eng idee trouwens , maar ik kon me toch (vrij) goed ontspannen. En dat zal ongetwijfeld ook een hoop gescheeld hebben! |
Citaat:
Ik mag toch hopen dat een toekomstige Master of Business Administration toch een beetje kan typen :rolleyes: |
Citaat:
Extremely embarassed. |
Nee, ben er geen fan van.
|
|
Citaat:
|
Ik denk dat anale sex met een jongen die klein tot normaal geschapen is, best mogelijk zal zijn. Mijn vriend en ik hebben het ook al een paar keer gedaan, maar hij kreeg hem er niet verder dan een klein stukje in.
Ik vind het wel geil, maar ik doe het toch liever gewoon vaginaal. |
Citaat:
Oh..Jezus! Wat heb jij daarmee te maken? Ik heb je niet hierover gevraagd. Laat me eens je profiel checken................... :D |
nou, ik heb het wel eens gedaan, en ik vond het niet lekker. ook niet na een paar keer. op zich doet het niet echt pijn als je je goed ontspant en veel glijmiddel gebruikt, maar ik vond het gewoon geen lekker gevoel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het wel lekker ofzo maar het hoeft niet per se van mij.. alleen de eerste keer was wel spannend: een beetje pijnlijk, maar wel lekker ;) :o
|
neen, nog nooit gedaan. wel eens het verzoek gehad maar dat heb ik vriendelijk afgewimpeld.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hm tis wel geil ja, glijmiddel is niet nodig als je t langzaam en rustig doet
--> geen pijn mjah.. is wel ok :D |
ik vind t ranzig en lijkt me zwaaaar pijnlijk.....
|
Ik zie het eigenlijk niet zo zitten... blech !
|
Lijkt me helemaal niks, zowel geven als ontvangen.
|
ik zou me teaschuldig voelen om met mijn stijve erectie het kleine poepertje van mn vriendin uit te wonen, ik weet nie....
|
Citaat:
|
Citaat:
dus je hebt standaard een stijve? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44. |