![]() |
als je NU dood zou gaan,
welke nummers zouden er dan op je begrafenis komen?
ik wil bij mij deze denk ik: 1. Anouk - Bigger side 2.Avril lavigne- why en dan niet omdat ze ineens zo hip (ahum) is maar gewoon omdat het een mooi nummer is 3. dj sammy ft do - heaven (candlelight versie) 4. foo fighters - my hero nee niet omdat ik mezelf zo super goed vind maar ook omdat het een mooi nummer is 5. Nirvana - Plateau 6. Nirvana - Where did you sleep last night :o |
Eigenlijk maakt het me niet uit,
als 'k dood ben hoor 'k het toch niet.. Maar hoop wel dat de mensen (ok, 1 persoon :o) The world greatest van R. Kelly voor me uitzoekt.. Omdat dat stiekem mn lievelingsliedje is, en het goed is voor mn ego. ;) :o (wil btw maar 1 liedje, vind meer eigenlijk wat overdreven) |
Ac/dc - highway to hell
|
Citaat:
|
Citaat:
ik weet 't niet, geen idee over eigenlijk, nooit aan gedacht... Waarschijnlijk wel iets van the smashing Pumpkins :o |
Citaat:
|
Mortician - Necronomicon Exmortis :)
|
green day - time of your life
|
Settle the score - weet niet hie het nummer heet maar dat zinnetje uit m,n sig komt er in voor :)
|
Goo Goo Dolls - Iris
Green day - Good Riddance |
Citaat:
|
The Doors - The End.
J.S. Bach - de gehele Mattheus Passion. Tool - Third Eye. Dimmu Borgir - Sorgens Kammer. |
Dan zou ik-...................................................................
|
Citaat:
|
Twarres - Well Hello
Nickelback - Too Bad Michael Jackson - Ghost Dave Stewart - Cookie David gray - Sail away Travis - side Hans Zimmer - ...and then we kissed Acda en de munnik - Andere maan Marco Borsato - De verliezer Jocelyn Pook - Dionysus... om mee te eindigen... |
Citaat:
jezus zoveel? die mensen zijn blij als de plechtigheid voorbij is. Zelf weet ik het eigenlijk niet, dat veranderd bij mij steeds. |
Storm - It's time to burn
geintje :) |
Always look on the bright side of life van de Monty Pythons ;)
Ik denk Bohemian Rhapsody (cliche, ik weet het :p) |
ik zou het niet weten..
ze zouden heus wel wat moois uitzoeken.. |
Iets van Oasis ofzo. ~_!
|
blof - mooie dag
goeie muziek spreekt voor zichzelf |
Citaat:
Beter dan dat de grafstemming blijft hangen toch :p |
The Cure - More Than This
Billie Holiday - Gloomy Sunday |
Ow, hier heb ik echt al meerdere keren over nagedacht
Steeds kom ik op een ander rijtje maar twee zijn zeker: Rolling Stones - You can't always get what you want Nas ft. Lauryn Hill - If I ruled the world En waarschijnlijk ook wel Nas - dance Alleen dat komt een beetje raar over want Nas vertelt in dat nummer over de dood van zn moeder en zo en ik ben toch echt kindloos, maar tis gewoon een megamooi nummer... :) |
K3.
Euh, daar heb ik nog niet over nagedacht :p |
---> Muziek :o
|
is er niet n nummer met iets van
"I rather be in hell then in heaven" of "burn baby burn" lijkt me ook wel wat |
iets van silverchair osso of iets van eh.. welle erdball :rolleyes:
|
Ik twijfel tussen:
Nobody Knows - Tony Rich Project M'n favoriet. Mooi liedje, supermooie tekst, lekker ritme.. Heaven can wait - Michael Jackson Ook om de tekst, maar is ook gewoon een lekker liedje Paradise by the dashboardlight - Meatloaf Omdat ik wil dat m'n begrafenis/crematie niet te verdrietig wordt, van dit liedje word ik supervrolijk Maar ik denk dat het de eerste wordt. |
Dimmu Borgir - Burn in Hell (vind ik wel toepasselijk :p)
Deicide - Blame it on God Soilwork - Possessing the Angels CoalChamber - Loco Megadeth - Tout le monde |
Radiohead - Exit Music (For a film)
Feeder - Yesterday Went Too Soon Oasis - Roll with it Eels - Going to your funeral Part II |
+within temtation - our farwell ( gewoon rustig en toch ...) ( ook wel passend)
+iron maiden - the wicked man (omwille van het refrein *your time will come* enzo) +slayer - i hate you ( het feit dat ik de laatste tijd iedereen [behalve 4 mensen] haat ) |
ik wordt een beetje moe van deze topics. Hebben we al zoooooooo vaak gehad, over een maandje weer ok?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:54. |