![]() |
studielast uren
oehhhh ik ben echt booooos joh http://forum.scholieren.com/mad.gif
ik had aan het begin van het jaar een profiel verandering aangevraagd, van m&o naar aardrijkskunde. Toen is het door de direktie goed gekeurd, t kon mooi, de aardrijkskunde groep starte toch pas in februarie, en mijn studie last uren zouden niet omlaag gaan ofzo, ik blij, geen m&o meer. Komen die domme dozen nu vlak voor een vet moeilijke toets naar me toe, dat ik na de toets me meteen moet melden. Ik ga na de toets daar dus heen. Wat blijkt... Ze hadden foutje gemaakt, ik heb te weinig uren. Dan hebben hun ff voor mij besloten dat ik economie 2 er nog bij krijg, omdat ik daar een 8 voor sta, en er dus wel goed in ben. Maar nu moet ik alle stof van het afgelopen half jaar in 2 weken inhalen + de 3 gemiste toetsen maken! dat kan toch nooit!!!! hebben jullie dit gezeik ook??????? dan kunnen we een domme-leraren-die-geen-uren-kunnen-tellen-stalk-groep maken! |
wow... flink genaaid...
|
bij ons op school hoef je niet op studielasturen te letten, die zijn afgeschaft. Sorry!
|
Citaat:
Welk profiel heb je, ik doe E&M maar ik ben barslecht in economie :/ Verder heb ik er geen last van, maar een vriendin wilde Duits 2 houden ipv M&O, alleen kon dat niet omdat ze dan overgeplaatst zou moeten worden naar -notabene- een C&M-klas. Echt, 2e fase klopt nog niet helemaal :/ |
Citaat:
|
JEEEEEEEEEZUS dat slaat echt nergens op!! Stelletje debielen zijn dat zeg! Ze sporen inderdaad bij ons ook niet helemaal, echt slim zijn ze ook niet... dit kunnen ze echt niet maken hoor..jezus die hele 2e fase lijkt nergens naar (N) *is boos met je meej*
|
2 keuzevakken? raar?!
ik heb nog 36 SLU over, kopen? |
Lol.. ik heb 5800 SLU ofzo.. 1000 te veel....
|
Citaat:
|
Sorry, sunflouwer, maar deze topic hoort op 'School', dus hij is bij deze verplaatst. http://forum.scholieren.com/smile.gif
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:14. |