![]() |
Blind Guardian
BG komt weer in NL! 6-6-2003 in Lucky te Rijssen weer. Wie?
|
tijdje terug?
|
´k Zou graag willen. Moet ik ff rijlessen nemen dan kan ik er zelf heen rijden. Vindt het (y) muziek.
Maareh, is het voor een nieuw/oud album of gewoon zomaar? Ennu, de prijs? |
Citaat:
|
Citaat:
|
godver... moet ik net als vorig jaar weer naar dat stomme rotgehucht.. (vorig jaar zat ik met 40 graden koorts aan de zijkant :( )
MAAR IK GA WEL !!! |
waar de neuk ligt rijsen
weet iemand of ze ook in biebob komen dan? |
Kewl!!!!! :D
ik wil echt wel graag heen, maar waar t.f. ligt Rijssen? :o |
Niet in Biebob, Rijssen is in Twente (jaja) en het sucks, vorig jaar hadden we een auto, maar hoe we het oo voor elkaar krijgen ik ben er!
|
Barcelona, Spain Palau Sant Jordi "Nit de Reis" Festival Rock 'N' Rock Concerts
06.06.2003 Rijssen, Holland Lucky TBA Lucky 07.06.2003 Gelsenkirchen, Germany Amphitheater Festival Rock Hard Festival 08.06.2003 Sölvesborg, Sweden Sweden Rock Festival Sweden Rock Festival 13 & 14.06.2003 Coburg/Bamberg, Germany hier spelen ze allemaal dus, en ik wou dat ik bij het laatste was. Dat is naml het BG Festival! |
weet je hoe cool BG.. Kga dr alleen niet heen :D :o
|
Citaat:
|
*zucht*.. wat vreselijk geil :|
*wenst NS dood* |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat ik ook maar langs kom. |
Idd, dachten men vrienden eerst ook, maar iedereen staat gewoon te bangen en met hun vuist te zwaaien:P;). Ook kleine meisjes kunnen dus gewoon komen. En als ik jou was zou ik gewoon gaan, want je weet niet wat je mist, het is zóóóó gaaf, vorig jaar was al vet maar deze keer gaat het helemaal heerschen!!:):)
|
hohoh ik ben aanwezig
alleen is et wel een kuteind weg |
aanwezig
|
wat is het voorprogramma?
is er uberhaubt een voorprogramma? |
Ah, vorige keer was echt goed. Ik wil ze echtwel nog een keer zien! Rijssen ligt btw bestwel dicht bij Almelo in de buurt, dus ik neem aan dat je er wel met de trein kan komen. Ik heb alleen geen flauw idee of Lucky dicht bij het station ligt en of het een goede verbinding is.
Gelukkig woon ik heel dicht bij Rijssen :) |
das wel een mooie tent, kheb Machine Head er vorig jaar gezien.
maar ik ga niet. |
Nah, maar toch, de enige mensen die ik ken die het goed vinden zijn mijn broers.. :d
|
Dan ga je toch met hen?:):p
Anders ga je gewoon met ons mee.... (y):) Vprog is nog TBA, vorige keer was er gewoon helemaal geen, wellicht nu ook niet dus. |
moeste ze in mijn buurt komen zou ik zeker gaan
maar ja belgie :rolleyes: (tenzij opeth komt hier wel :eek: ) trouwens btw : blind guardian - blood tears (y) (y) (y) (y) :eek: |
Van mij mag het voorprogramma wel Dragonforce zijn. Ben namelijk half depressief aan het worden aangezien ik hun debuut nog steeds niet heb. De lokale Plato krijgt hem maar niet binnen. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
hehe dragonforce zou wel een zeer prettig voorprogramma zijn ja Citaat:
true true :D |
net zo bah als hammerfall
|
Citaat:
|
:D (y)
|
HammerFall heerscht
Blind Guardian heerscht nog harder |
Citaat:
|
rotzooi.
|
Dat moge duidelijk zijn
|
heeeeeeeeeersch!!!!!!!!! Nu alleen nog ff geld hebben
|
Present!
heb al een slaapplek :) |
Als Morri op tijd z'n rijbewijs heb gaat ik ook en dan zoek ik wel op waar de fok Rijssen ligt :D
En over dat voor programma: doe mij maar Dream Evil, iemand daar al de nieuwe cd van? (De cd die ze ook niet bij de plaatselijke plato hebben, ff voor de duidelijkheid: we hebben het over Apeldoorn! <-- Zuigt) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:55. |