![]() |
Wat te doen tegen wallen?
Ik heb enorm veel last van wallen onder mijn ogen. het maakt niet uit of ik wel of niet goed geslapen heb.
het staat stom, ik krijg zo vaak te horen slaap je wel goeg? Of nog leuker, goh, je mascara is wat uitgelopen. Dat zijn dus mijn wallen :mad: Heeft iemand nuttige tips om de te laten verdwijnen of iig te verminderen. Aub geen tips over camoufleer stiften, hou ik nie van :P Thanx |
Theelepeltje een halfuurtje in vriezer leggen,
en dan met bolle kant tegen de wallen aan houden. Natte wattenschijfjes, schijfjes komkommer er tegen houden.. Btw: kijk anders hier ff. |
ah, dank je :D
|
bij mij heeft iemand een keer gevraagd: 'wat is d'r met je oog gebeurd??!!'
En dan op zo'n :eek:-toon. Die gene dacht dus dat me een blauw oog geslagen was :o Maar volgens mij helpt d'r maar weinig tegen. Helaas. |
bij mij iig niet... bij shithead btw ook niet (vertelde ze me)
|
Al die huis-, tuin- en keukenmiddeltjes hebben totaal geen effect. En aan aambeienzalf begin ik al helemaal niet. Och, er is niks aan te doen - afgezien van een betere nachtrust dan 5 uur slaap -, dus het zij zo.
|
nou ik slaap genoeg en dan heb ik er nog last van...
daarom denk ik eraan om ze weg te laten halen maar ja, ik weet niet hoe duur dat is, of t word vergoed enzow... iemand daar info over misschien??? |
T lijkt een beetje ranzig, maar heb je de film MISS CONGENIALITY wel es gezien?
Daar gebruikt ze aambeien zalf voor haar wallen, en i.d ik hoor vaker dat dit werkt :) |
koude theezakjes schijnen ook te helpen; maar heb t nooit geprobeerd dus weet het niet zeker; en ind lepels in de vriezer leggen...
|
Aambeienzalf werkt echt geweldig!!! maar je moet et niet elke dag gaan doen, want dan ist nie echt goed voor je huid ofzow...en verder is er de welbekende camouflage-stick....
|
Citaat:
En ik ga niet met camoufleer stiften klooien... ik hou niet van troep op mijn gezicht! |
heb ik ook last van:(
kga dat lepeltje maar eens proberen, who knows :D k las i ndat andere topic dat uiercreme kon helpen :confused: is dat zo? want daar hebben we hier nog n hele pot van staan :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54. |