Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Zou jij dat willen? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=359148)

??? 29-01-2003 17:36

Zou jij dat willen?

zou jij met een jongen naar bed gaan waar je niks mee hebt?

Of met iemand met wie je een relatie HEBT gehad???
Zo ja ook als je een nieuwe relatie zou hebben, zou je dan ook nog sex met hem/haar hebben?

laat ff berichje achter ben benieuwd ;)

Dusjcrib 29-01-2003 17:43

Citaat:

??? schreef:
Ik zeg nooit nooit.. Eigenlijk is het antwoord wel gewoon ja.. nog nooit gedaan echter.. of nou, jewel maar dan was het daarna meteen wat zeg maar.

Citaat:

??? schreef:
Nee, dit wil ik gewoon principiëel niet. Ik zou daar moeite mee hebben omdat ik me dan toch zorgen ga maken over eventuele gevoelens van de andere kant en dergelijke. Nee, ik wil dat gewoon niet, te verwarrend.

Citaat:

??? schreef:
Zo ja ook als je een nieuwe relatie zou hebben, zou je dan ook nog sex met hem/haar hebben?
Vreemdgaan doe ik niet aan, nee dus.

oneMen 29-01-2003 17:47

*Alle meisjes die hier ja op zeggen, zijn hierbij uitgenodigd om een keer langs te komen* :o

Alicia Silverstone 29-01-2003 17:53

Citaat:

??? schreef:

Met een jongen niet, maar met een meisje wel. (Nooit gedaan overigens).

Op de tweede vraag: nee, zou ik niet doen.

faith666 29-01-2003 18:45

de eerste twee vind ik niet onmogelijk....kan best gebeuren...
Het laatste, nee, ik ga niet vreemd......

Big Brother 29-01-2003 18:55

Citaat:

??? schreef:

doek weles als ik bij mijn neefje ben, dan stop ik em in lees ik een verhaaltje voor en ga ik weer naar beneden in de hoop dat hij niet wakker wordt :rolleyes:

??? 29-01-2003 18:58

volgens mij snap je het niet helemaal

Rah Digga 29-01-2003 19:21

Citaat:

??? schreef:

Nee, zou ik niet kunnen/willen.
Citaat:

Liever vandaag, dan morgen ;)
Citaat:

Neuh

spacegirl 29-01-2003 21:55

nee

miro 29-01-2003 22:14

Citaat:

spacegirl schreef:
nee

nare man 29-01-2003 22:23

Waarom alleen meisjes? Ik vind dit seksediscriminatie.

Destrøyer 29-01-2003 22:32

met een jongen naar bed gaan zal ik nooit

met een meisje: graag, mits subject ook wil :D

Jadis 29-01-2003 22:40

Citaat:

??? schreef:
1.zou jij met een jongen naar bed gaan waar je niks mee hebt?
2.Of met iemand met wie je een relatie HEBT gehad???
3.Zo ja ook als je een nieuwe relatie zou hebben, zou je dan ook nog sex met hem/haar hebben?

1. Nee.
2. Als ik 'm over 15 jaar nog eens een keer tegenkom op een zonnige zondagmiddag waarop ik een vlaag van verstandsverbijstering en een bijzonder geile bui heb, misschien. :o
3. Nee.

Unexplained 30-01-2003 00:26

1. Niet met een jongen. :p
    Maar als ik vrijgezel ben, ontzettend geil en er is een leuke dame waarmee het ook vriendschappelijk aardig klikt...waarom niet
  2. Ligt aan de manier waarop de relatie is verbroken. Is dat een rottige manier geweest, dan niet. Anders zie 1.
  3. Nee.

Esmée 30-01-2003 07:50

Citaat:

??? schreef:

1. alleen als er sprake is van echt alleen lust, want als er gevoelens bij komen kijken, moet je zoiets niet doen.. maar op zich sluit ik het niet uit (nog nooit gebeurd overigens)

2. ligt eraan hoe het uit is gegaan en ook hier moet je oppassen dat er geen gevoelens zijn blijven hangen want dan wordt het ingewikkeld.. is afgelopen zomer wel voorgekomen met een ex, alleen deed ik dat meer vanuit de gedachte dat het weer goed zou komen, wat dus niet het geval was, dan is het dus geen goed idee :p

3. nee 100% nooit

nl2suzy 30-01-2003 09:27

Ik zou niet zomaar met een jongen naar bed toe gaan nee. Er moet wel wat meer zijn dan elkaar net kennen. Ik zou ook niet met iemand naar bed gaan die ik net 2weken ken ofzo. Zoiets moet groeien. Ik wil geen spijt krijgen van een beslissing om met iemand naar bed toe te gaan.

Ik zou ook niet met me ex naar bed gaan nee. Dat vind ik een verraad van elkaar. Ik bedoel het is niet voor niets uitgegaan. Ook al ben je dan misschien nog vrienden. Met elkaar naar bed gaan maakt je beide niet gelukkig, het zou je remmen in de mogelijkheid naar een nieuwe relatie.

)Vampje( 30-01-2003 15:32

Citaat:

??? schreef:
Ja hoor. Maar dan moet het wel iemand zijn met wie ik goed op kan schieten, iemand die tof is en een goed gevoel voor humor heeft.

Citaat:

Yup.

Citaat:

Bij mijn huidige vriend: Absoluut niet.
Bij eerdere vriendjes: Yup.

igfy 30-01-2003 15:56

nee dat zou ik niet willen

B17V 30-01-2003 16:31

Citaat:

??? schreef:

nope

AngelEyez 30-01-2003 17:50

...... ben alleen nog maar met jongens naar bed geweest waar ik nix mee had eigenlijk (4).......

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:43.