![]() |
Waarde Europakketjes?
Ter introductie van de euro kregen alle Nederlanders zo'n pakketje.
Naa een tijdje hoorde ik dat ze aardig wat waard waren als je ze nog in het cellofaan had zitten. Heeft iemand enig idee wat ze nu waard zijn? Ik heb er namelijk nog eentje en helemaal in het cellofaan. |
Meteen stoppen met school!!
Je bent multimiljonair... |
Citaat:
Ontopic: geen idee, maar ik ben wel benieuwd, aangezien ik zelf ook nog zo'n ding heb liggen. :) |
Op marktplaats.nl mag je je blij prijzen als je er 7 Euro voor weet te krijgen.....
|
Sommige verzamelaars betaalden er een half jaar terug al 15 euro voor.
|
k zou er niet op rekenen er veel geld voor te krijgen, de euros worden nl nu nog nieuw gemaakt en tjah, zo uniek....
|
Citaat:
|
Ze zullen niet veel waard zijn....
Aangezien de Munt nog zo miljoen euro pakketjes overhad... Die waren dus nog over. Ik kan het weten want ik moest ze uitpakken ;) Maar de waarde is ook afhankelijk van welke muntjes erinzitten, als ze van 1999 zijn dan is al duurder dan een van 2000. Ik denk als je er wat geld aan wilt verdienen toch nog minsten 5 jaar moet wachten. |
Ja niet dat ik van plan was te gaan verkopen.
Maar omdat je toen hoorde dat er meer voor werd geboden dan ze waard waren en ik zag de mijne toevallig weer liggen was ik benieuwd hoe het nu zat met die pakketjes. Maarruh tnx. |
Geen idee. Ik ben meteen naar de winkel gerend en heb er een gratis pakje sigaretten van gehaald.
|
als het nou net zo ging als met de finse 1 eurocent (die nu 800 keer zijn oorspronkelijke waarde waard is, 8 euro dus)
dan hield je er nog wat aan over :) ruim over de 3000 om precies te zijn :p |
Je kan beter op ebay kijken. De Amerikaanse dan. Die van het vaticaan zijn het meeste waart. Die had je begin dit jaar moeten kopen, nu is de prijs zeker vervijf voudigt. Ze zijn idd meer waard als ze nog in cellofaan zitten. De beste markt is de europese markt, niet de nederlandse. (hier zijn er toch voldoende)
|
Volgens mij wordt er ongeveer 7 euro voor geboden op ebay, dan heb je dus 3 euro winst...
|
Citaat:
Laat ik het na aan iemand ofzo, als dat ding dan nog niet is weggerot. |
Citaat:
want dat duurt LANG voor dat ze iets in waarde stijgen. |
Citaat:
|
Gewoon erin laten zitten he, en een paar jaar wachten (1tje lijkt me te weinig) zeker vijf, maar ik zou het langer doen.. Zullen tegen die tijd veel verzamelaars zijn die er wel eentje willen hebben :)
Maar wat ze nu waard zijn? Geen idee.. zal wel tegenvallen denk ik... |
Citaat:
|
Citaat:
Ach, het bewaren kost niets.. dus waarom niet proberen? |
In het buitenland zijn ze wel veel meer waard omdat NL het enige land was waar men dat ter introductie invoerde. :)
|
Citaat:
|
half nederland heeft die dicht laten zitten in de hoop dat het wat waard wordt...
veel succes over een tiental jaren. |
Ik heb er ook nog eentje ingepakt. Als er eentje in zit die verkeerd geslagen is ofzo.. is het nog meer waard.. maar dat kun je niet kijken... want dan heb je het opengemaakt :confused: dus ja .. misschien ben je dan wel heel rijk zonder dat je het weet :o :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:02. |