![]() |
Haarstukjes-Reclame (Krasloten)
Er is een kraslotreclame, van een man die aan een bar zit, en opeens krijgt ie een haarstukje op zijn hoofd. Dat haarstukje heb je even daarvoor aan zien komen lopen. Milk beweert dat het idd een lopend haarstukje is en niet zoals ik eerst dacht een dier ofzo. Wat de fuck moet dat haarstukje daar? En waarom kan het lopen? Mis ik een clou ofzo?
|
Het is zijn geluk?
Vond het eigenlijk overduidelijk dat het een haarstukje was.. Het past best precies. :p |
Citaat:
|
Citaat:
Kweenie. :o |
Ja, tis een haarstukje. Die vent krast een bepaald bedrag en kan met dat geld dat haarstukje kopen ofzo. :p
|
Ik ken die reclame niet.
|
Haha no way dat je hem echt niet snapt :D
Die man krast >> meer kans op geld >> hij wint geld >> en krijgt automatisch een haarstukje >> wat hij van dat geld heeft 'gekocht' ofzo. Naja tis een beetje (nogal erg) domme reclame, en mn uitleg klopt dus ook niet. Maargoed |
nu op net5 :D
|
Ik ken hem niet, en volgens mij is dat maar goed ook.
|
Voor alle stonede dronken, misselijke, zwakzinnige en trage lui (al hoewel ik het ook wel een vaaaage reclame vind) hier de uitleg:
De man is kaall ja, en waarschijnlijk ook niet zo rijk... anders had hij dat toupetje wel eerder gekocht. En toen kocht ie maar een kraslot, en raad eens wat die man met die 500 euro gaat doen, of eigenlijk... het komt hem al aanlopen... het toupetje :D moeilijk he! |
Die reclame moet ervoor zorgen dat je gaat praten en nu doe je dat hier dus al. Het spreekt dus kennelijk aan..
Het slaat ook nergens op: er is dus geen clou. :) |
nou, die man krast, wint een kweet niet hoeveel geld, dus met die krasloten weet je meteen of en wat je gewonnen hebt, meteen prijs dus, en dan komt ineens dat haarstukje aanlopen --> ineens prijs
ofzo |
Citaat:
|
Het haar staat voor de verlangens van die vent.. die dus uitkomen door een kraslot te kopen.. :)
Tis gewoon symbolisch.. |
---> Films & TV
|
worden we hier ermee opgescheept... :rolleyes:
|
*ligt elke keer in een deuk bij die reclame* :D
|
Dat is echt zo'n superstomme reclame... :D
|
ze zeggen toch ook 'meteen prijs'?
Nou, dat haarstukje is het resultaat van het krassen... 't is dus geen dier.. zou ook raar zijn, haarstukjes worden niet van dieren gemaakt, dan zou het helemaal raar zijn... |
Ik begrijp wel dat die man dat haarstukje ahw heeft gewonnen
maar ik begreep dus niet waarom dat haarstukje kon lopen nu dus ook niet, maar ik begrijp dat niemand het begrijpt dus dan is het goed :) |
Citaat:
|
het is een dier...of ze hebben iets heel technisch-moeilijk gemonteerd in dat filmpje :confused:
|
hier zat ik dus laatst ook over te denken, die reclame slaat nergens op en haarstukjes kunnen helemaal niet lopen!
net als die stomme lipgloss reclame van nu "waarom valt hij niet voor me" "geen idee" of iets in die zin? waar de fuck slaat dat op? al ging het over bh-vullingen alla, maar lipgloss? lipgloss is vies en het plakt en bah! |
ben ik de enige die dahct dat dat haarstukje/toupet een hamster was??
|
het haarstukje loopt, omdat je met de krasloten meteen prijs hebt. het komt niet overtuigend over als die man wint en daarna na de winkel moet om een haarstukje te passen en daarna weet ik hoe lang erop moet wachten totdat het bestelde haarstukje binnen is.
naja, vage reclame |
Citaat:
|
uhm... maar als hij dat hamster zijn hoofd heeft znder het in de winkel te kopen en hij heeft dan de lot ook nog dan heeft hij dus dubbel prijs?
of vertelt de hamster als hij de lot gaat innen dat het niet meer geldig is? wat een kutreclame zeg ook nog eng |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dan nu die nieuwe libresse reclame of whatever, dat zon mens wakker wordt met haar haar door elkaar? bedoelen ze dan dat, hoe je ook beweegt snachts, je schaamhaar wél goed blijft zitten? :p loze reclames laatste tijd ik vind alleen die reclame met die clownsmaskers op de achterbank (van nationale nederlanden ofzo? of even apeldoorn bellen?) wel goed |
wahhaha geweldig die reclame ik lig elke x weer dubbel:D hoe verzin je het?? maker: "ja en dan komt er zo'n haarstukje aangerend en dan..." maar goed of er nou een clou is of niet, het gaat gewoon om 't 'feit' dat je meteen prijs hebt...volgens mij moet je ook helemaal niet gaan afvragen over het hoe en wat:)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48. |