Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Haarstukjes-Reclame (Krasloten) (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=359335)

Evito 29-01-2003 20:20

Haarstukjes-Reclame (Krasloten)

Er is een kraslotreclame, van een man die aan een bar zit, en opeens krijgt ie een haarstukje op zijn hoofd. Dat haarstukje heb je even daarvoor aan zien komen lopen. Milk beweert dat het idd een lopend haarstukje is en niet zoals ik eerst dacht een dier ofzo. Wat de fuck moet dat haarstukje daar? En waarom kan het lopen? Mis ik een clou ofzo?

Quiana 29-01-2003 20:21

Het is zijn geluk?
Vond het eigenlijk overduidelijk
dat het een haarstukje was..
Het past best precies. :p

Evito 29-01-2003 20:24

Citaat:

Betamethason schreef:
Het is zijn geluk?
Vond het eigenlijk overduidelijk
dat het een haarstukje was..
Het past best precies. :p

Maar waarom kan dat haarstukje dan lopen? Das toch niet normaal??

Quiana 29-01-2003 20:26

Citaat:

Evito schreef:
Maar waarom kan dat haarstukje dan lopen? Das toch niet normaal??
Die hele reclame is niet normaal.. ;)
Kweenie. :o

Iduna 29-01-2003 20:31

Ja, tis een haarstukje. Die vent krast een bepaald bedrag en kan met dat geld dat haarstukje kopen ofzo. :p

the tourist 29-01-2003 20:32

Ik ken die reclame niet.

Jules 29-01-2003 20:39

Haha no way dat je hem echt niet snapt :D

Die man krast >> meer kans op geld >> hij wint geld >> en krijgt automatisch een haarstukje >> wat hij van dat geld heeft 'gekocht'

ofzo.

Naja tis een beetje (nogal erg) domme reclame, en mn uitleg klopt dus ook niet. Maargoed

Talon 29-01-2003 20:50

nu op net5 :D

Dminor 29-01-2003 21:42

Ik ken hem niet, en volgens mij is dat maar goed ook.

Keldon 29-01-2003 22:43

Voor alle stonede dronken, misselijke, zwakzinnige en trage lui (al hoewel ik het ook wel een vaaaage reclame vind) hier de uitleg:
De man is kaall ja, en waarschijnlijk ook niet zo rijk... anders had hij dat toupetje wel eerder gekocht. En toen kocht ie maar een kraslot, en raad eens wat die man met die 500 euro gaat doen, of eigenlijk... het komt hem al aanlopen... het toupetje :D moeilijk he!

Thomas 29-01-2003 22:43

Die reclame moet ervoor zorgen dat je gaat praten en nu doe je dat hier dus al. Het spreekt dus kennelijk aan..

Het slaat ook nergens op: er is dus geen clou. :)

Siyabonga 29-01-2003 22:51

nou, die man krast, wint een kweet niet hoeveel geld, dus met die krasloten weet je meteen of en wat je gewonnen hebt, meteen prijs dus, en dan komt ineens dat haarstukje aanlopen --> ineens prijs

ofzo

Thomas 29-01-2003 22:53

Citaat:

vleermuissie schreef:
nou, die man krast, wint een kweet niet hoeveel geld, dus met die krasloten weet je meteen of en wat je gewonnen hebt, meteen prijs dus, en dan komt ineens dat haarstukje aanlopen --> ineens prijs

ofzo

Maw slaat het dus nergens op, maar praat men er wel over. Geslaagde marketingtechniek. :)

Sven 29-01-2003 23:10

Het haar staat voor de verlangens van die vent.. die dus uitkomen door een kraslot te kopen.. :)

Tis gewoon symbolisch..

Boogie 29-01-2003 23:13

---> Films & TV

Talon 29-01-2003 23:18

worden we hier ermee opgescheept... :rolleyes:

Bluesummers 30-01-2003 10:58

*ligt elke keer in een deuk bij die reclame* :D

Shibby 30-01-2003 13:59

Dat is echt zo'n superstomme reclame... :D

Andijvie 30-01-2003 14:06

ze zeggen toch ook 'meteen prijs'?
Nou, dat haarstukje is het resultaat van het krassen... 't is dus geen dier.. zou ook raar zijn, haarstukjes worden niet van dieren gemaakt, dan zou het helemaal raar zijn...

Evito 30-01-2003 14:34

Ik begrijp wel dat die man dat haarstukje ahw heeft gewonnen
maar ik begreep dus niet waarom dat haarstukje kon lopen
nu dus ook niet, maar ik begrijp dat niemand het begrijpt
dus dan is het goed
:)

Uice 30-01-2003 16:32

Citaat:

Evito schreef:
Ik begrijp wel dat die man dat haarstukje ahw heeft gewonnen
maar ik begreep dus niet waarom dat haarstukje kon lopen

nou het zou toch raar zijn als er iemand was die dat haarstukje op zijn hoofd zou leggen... ik bedoel je gaat toch niet met een tas vol haarstukjes de stad doorlopen op zoek naar kale mannen die op krasloten krassen om een haarstukje op hun hoofd te gooien... nee dat zou vreemd zijn... dat haarstukje werkte gewoon bij die loterij en voelde aan dat die kale man ging winnen dus hij sprong op zijn hoofd...

DarkRaven 30-01-2003 16:42

het is een dier...of ze hebben iets heel technisch-moeilijk gemonteerd in dat filmpje :confused:

Big Brother 30-01-2003 17:10

hier zat ik dus laatst ook over te denken, die reclame slaat nergens op en haarstukjes kunnen helemaal niet lopen!

net als die stomme lipgloss reclame van nu
"waarom valt hij niet voor me" "geen idee"
of iets in die zin?
waar de fuck slaat dat op?
al ging het over bh-vullingen alla, maar lipgloss? lipgloss is vies en het plakt en bah!

Toet0r 30-01-2003 17:32

ben ik de enige die dahct dat dat haarstukje/toupet een hamster was??

*gaapt* 30-01-2003 17:52

het haarstukje loopt, omdat je met de krasloten meteen prijs hebt. het komt niet overtuigend over als die man wint en daarna na de winkel moet om een haarstukje te passen en daarna weet ik hoe lang erop moet wachten totdat het bestelde haarstukje binnen is.

naja, vage reclame

Xia 30-01-2003 18:40

Citaat:

*~ Toeter ~* schreef:
Ja :p

CraigDavid 30-01-2003 23:59

uhm... maar als hij dat hamster zijn hoofd heeft znder het in de winkel te kopen en hij heeft dan de lot ook nog dan heeft hij dus dubbel prijs?
of vertelt de hamster als hij de lot gaat innen dat het niet meer geldig is?

wat een kutreclame zeg
ook nog eng

Qimm 31-01-2003 00:10

Citaat:

*~ Toeter ~* schreef:
ik dacht zo'n harige cavia

CraigDavid 31-01-2003 00:16

Citaat:

Qimm schreef:
ik dacht zo'n harige cavia
vooral als ze er geluid van een lopende hamster op monteren.

Andijvie 31-01-2003 13:07

Citaat:

Big Brother schreef:
hier zat ik dus laatst ook over te denken, die reclame slaat nergens op en haarstukjes kunnen helemaal niet lopen!

net als die stomme lipgloss reclame van nu
"waarom valt hij niet voor me" "geen idee"
of iets in die zin?
waar de fuck slaat dat op?
al ging het over bh-vullingen alla, maar lipgloss? lipgloss is vies en het plakt en bah!

Dit spul is van Labello, dat plakt niet :) (ik háát plakkende lipgloss, deze is lekker zacht :) )

Big Brother 31-01-2003 13:44

Citaat:

Andijvie schreef:
Dit spul is van Labello, dat plakt niet :) (ik háát plakkende lipgloss, deze is lekker zacht :) )
dan snap ik hem nog niet :D

Andijvie 31-01-2003 14:53

Citaat:

Big Brother schreef:
neen, ik ook niet, heel rare reclame... maar het spul is wel fijn :P

Toet0r 31-01-2003 16:28

Citaat:

Myself! schreef:
Ja :p
nee hoor... :o :p

Breg 31-01-2003 17:23

Citaat:

Big Brother schreef:
Volgens mij is het gewoon zo, dat ene meisje heeft labello lipgloss en trekt daarmee allemaal mannen aan, de ander heeft geen labello lipgloss en daarom vallen de mannen niet op haar. Domme reclame.

Big Brother 31-01-2003 17:59

Citaat:

Breg schreef:
Volgens mij is het gewoon zo, dat ene meisje heeft labello lipgloss en trekt daarmee allemaal mannen aan, de ander heeft geen labello lipgloss en daarom vallen de mannen niet op haar. Domme reclame.
oww dat zal het wel zijn :)

dan nu die nieuwe libresse reclame of whatever, dat zon mens wakker wordt met haar haar door elkaar?
bedoelen ze dan dat, hoe je ook beweegt snachts, je schaamhaar wél goed blijft zitten? :p

loze reclames laatste tijd
ik vind alleen die reclame met die clownsmaskers op de achterbank (van nationale nederlanden ofzo? of even apeldoorn bellen?) wel goed

scala 31-01-2003 22:15

wahhaha geweldig die reclame ik lig elke x weer dubbel:D hoe verzin je het?? maker: "ja en dan komt er zo'n haarstukje aangerend en dan..." maar goed of er nou een clou is of niet, het gaat gewoon om 't 'feit' dat je meteen prijs hebt...volgens mij moet je ook helemaal niet gaan afvragen over het hoe en wat:)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48.