![]() |
dreigement
Okay ik heb net een dreigement gehad van mijn leraar.
Als ik nog één keer spijbel blijf ik zitten ookal heb ik nul onvoldoendes. Damn!!! |
laat hem lekker verder dromen...
dat kunnen ze echt niet zomaar doen hoor! |
Citaat:
o zeker wel http://forum.scholieren.com/smile.gif |
Citaat:
|
Citaat:
|
tsjoh
|
hoe kunnen ze dat doen dan?
|
terrecht van die leraar.
sommige mensen beseffen nog niet echt dat school zinvol is.. |
Op vrijwel alle scholen is het structureel niet volgen van lessen of ander ongewenst gedrag echt wel een grond om iemand op te laten zitten, ook al haalt die persoon wel voldoende punten.
|
Ze kunnen het vast wel maken, al vind ik het wel een achterlijke zaak.. totaal in strijd met de gedachte achter de 2e fase. Maar je zal wel een voorbeeldfunctie hebben, zodat de slechtere leerlingen niet denken dat ze het kunnen maken om weg te blijven..
|
Citaat:
|
hmmm
ik snap sommige mensen niet, als ik tegen vrienden van me zeg 'spijbel dan kunnen we blablabla doen' zeggen ze 'nee dan moeten we 3 uur inhalen' hell...zorg dan gewoon dat je niet gesnapt wordt http://forum.scholieren.com/mad.gif lever een absentie briefje in met een nagemaakte handtekening |
Citaat:
Conan... gymnasium, was et niet? |
tsjahh.. als je spijbelt, doe het dan GOED..!! Ik weet niet og
f je dan kunt blijven zitten.. mjahh.. ik zou maar luisteren naar die leraar voordat je WEL blijft zitten.. |
Citaat:
|
Ik zou sowieso eens een leuk gesprekje met die leraar beginnen. Over vrijheid, zelfwerkzaamheid en die hele bla er omheen...
|
als je spijbelt doe het dan goed
lever een briefje in en doe wat nuttigs in die tijd. ga niet met je vriendjes en vriendinnetjes spijbelen om te gaan shoppen. ja, is leuk, deed het ook alleen maar, maar dat houdt gewoon een keer op. jammerrrrrrrr en bij die gast dus niet meer spijbelen ehhhh nouja moet je ook zelf weten natuurlijk! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43. |