![]() |
vreemde droom
Een tijd geleden had ik op een middag een nogal vreemde droom. Het was niet echt een droom vind ik zelf.
Maar ik droomde dat ik op bed lag en langzaam omhoog zweefde. Ik probeerde m'n ogen te openen, maar op een of andere manier lukte dat niet. Ik bleef maar zweven totdat ik boven de aarde was en weer naar benede viel. Toen werd ik wakker. Dit heb maar één keer gedroomd en zou graag willen weten of er meer mensen zijn die dit soort dingen gedroomt hebben en ook misschien de betekenis van weten. |
ik denk datje bent uitgetreden.. Zo klinkt het in ieder geval
maar daarvoor kun je beter even bij wicca-witch langsgaan, dat is namelijk de expert (en daar word je beter van ;)) |
Het kan een uittreding zijn (als die dingen bestaan ;)). Maar bij uittredingen zie je jezelf meestal (tenminste, wat ik hier op het forum heb gehoord). Zag je jezelf ook op bed liggen?
Anders denk ik dat het gewoon een droom was, misschien veroorzaakt doordat je veel over uittreden hebt gehoord (op dit forum wellicht ;)?), en omdat uittreden daardoor in je gedachten zat, je er over droomde (ik blijf erbij dat dromen het verwerken van gedachten zijn :P). Maar goed, ieder z'n eigen verklaring :) |
Citaat:
|
Mischien zoek je verkeerd. Je moet de vraag voor jezelf opsplitsen. Geef eerst eens de deffinitie van een droom.
Wat is het, hoe ontstaat het, wanneer beleef ik hem het meest, Wie komen er in voor, Waar speelde het zich af. Zo kan je nog wel een tijdje doorgaan. En door antwoord te geven aan al die deelvragen kun je mischien een antwoord vinden op de hoofdvraag. succes. |
Citaat:
|
Citaat:
Zag je ook nog iets anders dan dat je boven de aarde zweefde??????? |
De droom begon in m'n eigen kamer. In m'n kamer begon ik omhoog te zweven. Op m'n eigen bed zag ik wel iets vaags liggen, wat veschijnlijk mezelf moest voorstellen.
Verder komen ook geen andere mensen in voor. |
Ik droom ook vaak de laatste tijd dat ik zweef en niet terug naar beneden kan, net als n soort druk :/ beetje vreemd is het wel. Kzou niet weten wat het is
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:56. |