![]() |
Wanneer gaan we meeten?
De meeting komt er echt aan! Uit de vorige poll bleek dat jullie in Arnhem willen meeten, dus dat is geregeld.
Nu willen we nog een datum voor het feest. Dus ga je gang. Meld je svp wel even aan bij de Meetingmanager , zodat we een indicatie hebben van hoeveel mensen er komen. We willen iig een hoeveelheid kaartjes reserveren, dus dat is wel zo handg als we eer redelijk goede indicatie hebben. Wel de keuze svp toelichten, de stemmen van mensen die niet replyen worden verwijderd. Als je een andere datum wil meld die dan ook. |
Ik stem voor een andere datum (bij voorkeur half maart (als de film dan nog draait :s)), omdat ik op 1 maart niet kan...
22 februari kan ik eventueel met enig passen, meten en lenen nog wel ;):p |
heb 1 maart gestemd, want dat is de eerste dag van de vakantie, dan heb ik het over het algemeen niet zo druk, met nog een hele week vrij voor de boeg ;)
|
Andere datum. Maakt niet uit wélke datum, maar ik kan gewoon niet op zaterdag.
|
Ik Blanco. Het maakt me eigenlijk niet uit. Wel liever niet op een doordeweekse dag, behalve in de vakanties en vrijdagmiddagen, dan kan het namelijk wel.
Wel even repleyen als je gestemt hebt! Er zijn nu 6 stemmen, waarvan 4 met reply! Let op anders zijn ze weg. |
Zondag kan nu ook. :)
|
Citaat:
dan heb ik eerst nog een dagje vrij om me mentaal voor te bereiden op alle mensen die komen ;) |
Citaat:
|
Ik ga voor zondag de 23e, omdat een aantal mensen niet op de zaterdagen kunnen.
|
Verander mijn stem maar in zondag 2 maart dan :)
|
ik kan niet op zaterdag, dus.......
|
Citaat:
|
Ik stem blanco. 2 maart kan ik iig niet, de rest weet ik nu nog niet.
|
Ik stemde ook blanco. Het maakt niet uit welke partij er aan de macht is, de economie neemt toch de besluiten. Euh, ik bedoel... ik heb geen flauw idee wanneer ik wel of niet kan, dus ik schik me zo mogelijk aan de uitslag.
LUH-3417 |
Ik stem voor ZATERDAG!!!!
Het liefst 1 maart, denk ik zo. Zondags ga ik naar de samenkomst, zodoende. |
ik heb blanco gestemd; het maakt me helemaal niets uit; alleen liever niet door de week (uitgezonderd laatste week van februari, want dan heb ik vakantie)
|
Wanneer weten we wanneer we gaan meeten?
|
Ik zal het even met scimmia overleggen, een echt duidelijke datum is er nog niet uitgekomen. Misschien dat we een 2e poll maken.
|
Citaat:
|
Verander mijn stem maar in zondag 23 februari.
|
Citaat:
Mijn idee is 2 datums en een blanco. Mensen waarbij het ze niet uitmaakt kunnen dan blanco stemmen. Ik zal het overleggen met scimmia, maar nu heb ik even geen msn. :o zit op school...... |
Citaat:
Oké... We kunnen gewoon een nieuwe poll aanmaken, zonder blanco. |
het liefst op 1 maart :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:10. |