![]() |
Inschrijvingen HBO / Universiteit en Studiefinanciering al aangevraagd / gedaan?
Hebben jullie dat allemaal al gedaan?
|
ik studeer dan wel al, maar.. je kan dat toch nog of tot 15 mei doen (voor opleidingen met een loting) en voor de rest tot ff voor de opleiding begint? waarom zo'n haast?
|
Citaat:
Omdat je al die brieven al thuis krijgt. En we het er op school al over hebben gehad. En mijn ouders zitten er de hele tijd over te zeiken. Vandaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja ik heb het nu gedaan. Mijn ouders zaten de hele tijd te zeiken. 'het moet voor 1 december blablabal.'
volgens mijn decaan kan ik het altijd nog veranderen en dat ga ik waarschijnlijk ook wel doen. |
Ik heb het ff via internet gedaan ergens deze januari, vooral om een beetje op tijd ermee te zijn. Het formulier vond ik errug duidelijk (=compliment voor IB-groep)!
|
Jullie moeten echt niet zo stressen, je kunt je nog tot ver na het begin van het academisch jaar inschrijven, behalve als het een lotingstudie betreft. In dat geval moet je je voor 15 mei inschrijven.
Die datum 2 december hoor ik ook wel eens, maar dat is volgens mij gewoon bangmakerij. Reken maar dat alle universiteiten maar wat graag willen dat je bij hun komt studeren, elke student is er een meegenomen namelijk. |
Check.
|
yup.
maare et gaat niet perse om het inschrijven..wat ik heb gehoord is dat het nogal lang duurd met studiefinanciering en dat je gwoon et beste snel kan inschrijven zodat je dat geregeld hebt. Je kan je studiekeuze altijd nog veranderen inderdaad. Beter veranderen dan te laat toch http://forum.scholieren.com/smile.gif |
Citaat:
Je krijgt die stufi uiteindelijk toch wel, dus big deal. |
Citaat:
|
Yep, al lang
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn aanmeldingsformulier wordt vandaag naar Praag vervoed, dus inschrijven heb ik al min of meer gedaan, en de rest is NVT.
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:11. |