![]() |
skateboard for sale!
H.....K,,,,
uhm...ik heb een skateboard te koop..weet niet meer zeker van welk merk...k'denk van blind ofsow....maar nu heeft et over de 200 gekosten en doen het vooor ongeveer 20 eu weg...woon in groningen dus potentiële kopers buiten groningen...ik stuur hem niet op.... u kunt ook een i-meel sturen...(gaarne geen spam!) |
euhh
k wil m eigenlijk wel hebbe maar hmmmm :p |
ik heb ook nog een skateboard liggen:
Colorblind deck Grindking Trucks (nog behoorlijk nieuw) Titus Homebrand wheels Omgeving Doetinchem. Noem maar een prijs :) |
Iotje kun je andere avatar nemen plz, die had ik al namelijk
|
Citaat:
|
WAAROM WOONT ER NIEMAND IN OMG BOXTEL :confused: :(
|
Citaat:
|
je bent wel gaar als je niet eens weet wat voor skateboard je hebt. :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wodam6sic6@hotmail.com |
verkoopt er ook iemand nog zijn board in de buurt van alphen aan den rijn ?
|
Citaat:
|
VERKOCHT!!!
|
Citaat:
Als je m een keer wil zien, moet je t maar zeggen. Neem ik m wel een keer mee naar Doetinchem ofzo.... Of dat ik er een keer een foto van maak... mail me anders maar ff. wodam6sic6@hotmail.com |
Citaat:
HEBBE HEBBE HEBBE HEBBE die fan mij = doormidden :eek: :( :mad: vtel s wat voor een enzo.... :D |
deck is van element, niet veel gebruikt
trucks van venture, er zitten shockplates onder wielen van powell lagers gewoon normale alleen wel oud |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oi Oi Oi
Wie heeft er nog een skateboard te koop in de buurt van Middelburg?¿? 't Zou wel mooi zijn als ik een reactie kreeg. ALvast bedankt greetz Punk |
Citaat:
decks zijn meer als 80 euro en trucks waren 60 gulden per stuk geloof ik, schockplates 10 gulden, lagers 30 gulden wieltjes iets van 70/80 gulden? ik weet neit wat dat dan waard si |
Citaat:
mail maar wat je ervoor wilt hebben naar roffel007@hotmail.com |
wil iemand mijn skateboard nog? :(
|
Citaat:
waar woon je? 50 pleuro's toch? Colorblind Grindkings |
yup,
Doetinchem |
Hmm... had maand geleden nog Element deck, Square wheels en Pig lagers te koop, allemaal zgan, maar nu alleen nog setje Orion SP-1 trucks.
Voor de geinteresseerden: http://www.tracker-trucks.com/orion/superior.html Mail me als je ze echt graag wilt hebben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:17. |