![]() |
Turin Brakes
Kent iemand 't? Wat vind men ervan? Ik heb het een paar dagen geleden ontdekt, best cool. Goeie liedjes, die ze alleen soms wat verkeerd aankleden (neem Feeling Oblivion)
|
Ken het wel, vind het alleen soms een beetje saai (al is Underdog wel een erg mooi nummer). Altijd maar akoesties gaat op den duur toch wel vervelen. Maar als je Turin Breaks goed vind moet je toch ook eens luisteren naar de Kings of Convenience uit Noorwegen.
|
Oh, daar had ik geloof ik een jaar geleden een lied van dat ik heel mooi vond. The Door heette het geloof ik, kan dat? Als ze meer zoals dat hebben vind ik ze cool (y)
|
Citaat:
2. Ze hebben nog veel meer van dit soort nummers |
Citaat:
|
De muziekredactie doet over een paar weken een exclusieve special met Turin Brakes. Dus bookmark alvast.
www.scholieren.com/muziek |
Dat zegt Gus goed ja.
5 februari staan ze in de bovenzaal van Paradiso. |
is wel ok :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kvind eigenlijk alleen mind over money goed..
heb ook een keer wat andere dingen gedownload maar dat vond ik net als nerd een beetje saai. |
Heb er een keer wat van gehad op een sampler, vond het wel relaxed geloof ik. Het zou The Door geweest kunnen zijn. Ga maar eens wat downloaden...
|
ken er alleen 'Mind over Money' en 'Nine to Five' van en die vond ik eigelijk wel best goed..
Dus misschien moet ik er maar eens dringend wat meer van beluisteren :) |
Citaat:
|
kings of convenience is ook best goed ja.
|
'k Heb de cd al een behoorlijke tijd, wel goede muziek ja :)
|
Matig, ken betere Britse bands.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42. |